PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
پرسپولیسی‌ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


 هافبک پرسپولیس معتقد است تیمش نتیجه زحمات چند وقت اخیر خود را مقابل استقلال گرفته است.

محسن ربیع‌خواه هافبک دفاعی رسپولیس پس از برتری یک گله این تیم در دربی ۸۹ اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی حساس به پیروزی رسیدیم زیرا برای هموار کردن راه قهرمانی به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و امیدوام این روند ادامه اشته باشد.

وی ادامه داد: هواداران سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم با این برد توانستیم عیدی خوبی به آن‌ها دهیم. فکر می‌کنم از دست دان پنالتی تاثیر خود را گذاشت چون دقیقه بدی پنالتی برای آن‌ها گرفته شد و خدا را شکر که تبدیل به گل نشد. ما نتیجه تمام سختی‌ها و زحمت‌های چند وفت اخیر خود را گرفتیم و خوشحالی بازیکنان در رختکن حق‌شان بود.

محسن خلیلی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: برد ارزشمندی بود و به این ۳ امتیاز برای صدرنشینی شدیداً احتیاج داشتیم و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آسیایی و جام حذفی هم موفق باشیم. بچه‌ها تلاش کردند، زحمت کشیدند و مزد زحماتشان را گرفتند.

وی ادامه داد: بازی پایاپایی بود، دو تیم خطرساز بودند البته ما در طول هفته استقلال را آنالیز کرده بودیم و روی نقاط ضعف و قوّت آنها کار کرده بودیم. در جریان بازی اجازه می‌دادیم استقلال حمله کند چون تفکر تیمی ما روی ضد حملات بود و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی به وجود آمده در نیمه اول و اعتراضات نیمکت‌نشینان استقلال گفت: نیمکت شلوغی از حریف دیدیم و در هر صحنه‌ای اعتراض می‌کردند و به بازیکنان ما حمله می‌کردند و با بازیکنان ما صحبت می‌کردند اما داور چهارم با متانت با آنها رفتار می‌کرد. شاید اگر نیمکت ما این کار را می‌کرد شرایط فرق می‌کرد.

خلیلی افزود: در مجموع خورشیدی خوب سوت زد، در اکثر صحنه‌ها حضور داشت اما با اعتراضات حریف با ملایمت برخورد می‌کرد و کمتر از کارت زردش استفاده کرد اما خوشحالیم یک داور ایرانی دربی را سوت زد. امیدوارم در ادامه هم سوت‌های خوب و عادلانه‌ای از داوران شاهد باشیم تا حق تیمی ضایع نشود، هواداران هم خیالشان راحت باشند که بازیکنان تا انتهای فصل خواهند جنگید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی دربی گفت: بازی حواشی زیادی نداشت، اگر حواشی بیرون زمین و نیمکت استقلال نبود بازی آرامتر دنبال می‌شد. استقلالی‌ها تلاش می‌کردند هرج و مرج را از نیمکت وارد زمین کنند اما ما سعی کردیم آرامش درون و خارج زمین را حفظ کنیم.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیفتاد، به هر حال ۳ امتیاز را گرفتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

خلیل‌زاده در خصوص درگیری‌های این بازی و همچنین اینکه او هواداران را تشویق به شعار دادن می‌کرد، گفت: به هر حال شرایط دربی اینگونه است، خیر. من فقط به کمال اشاره کردم که به شفر چیزی نگوید، این اتفاقات همیشه پیش می‌آید. من به بازیکنان گفتم پژمان منتظری بزرگتر ما است و باید احترام او را حفظ کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های برانکو با بازیکنان پرسپولیس گفت: او به ما می‌گفت آرامتر باشید تا کارت نگیرید چون برای بازی بعدی به شما احتیاج داریم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به قهرمانی این فصل خواهد رسید، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و در بازی‌های بعدی هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

خلیل‌زاده در مورد حضور رحمتی در زمین پرسپولیس و اینکه آیا او حرف خاصی زد، گفت: خیر، رحمتی چیز خاصی نگفت، با او دوست و رفیق هستیم. دربی همیشه شرایطش اینگونه است.

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی از زمین تمرین گلایه داشت، گفت: او راست می‌گوید. ما زمین تمرین داریم اما درب و داغون است، ما در چمن مصنوعی تمرین کردیم و همین باعث شد بیشتر بازیکنان مچ پاهایشان درد بگیرد، استقلال هم شرایطش مانند ما است اما استقلال چند زمین تمرین دارد، ما در زمین خراب و پر آب تمرین کردیم، با این حال نمی‌گوییم چرا زمین تمرین نداریم، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم.

محمد انصاری پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال در دربی 89 گفت: تا پایان بازی‌ها زمان زیادی باقی مانده اما این سه امتیاز از همه چیز واجب‌تر بود امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. سوای نتیجه و سه امتیاز مسابقه ما بازی خوبی را ارائه دادیم و بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند. 

وی درخصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: از الان خیلی زود است که برای قهرمانی صحبت کنیم،‌ما دوست داریم تا آخرین بازی صدرنشین باقی بمانیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. 

انصاری در مورد صحنه‌های جنجالی دربی 89 گفت: امیدواریم این صحنه‌ها کمتر پیش بیایند. با این حال کیفیت این بازی نسبت به دربی‌های گذشته بهتر بود. 

سیدجلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دربی و برتری سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان استقلال هم خیلی تلاش کردند ما هم همین طور. با اینکه خسته بودیم اما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی افزود: ما مشکلات زیادی داریم. برای چندمین بار است که می‌گویم و این مسائل ما را اذیت می‌کند. یک ماه است روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و 3 بازی هم روی چمن مصنوعی داشته‌ایم. ما از همه تیم‌ها خسته‌تر هستیم اما خوشحالم بچه‌ها بازی خوب ارائه کردند و 3 امتیاز را گرفتیم.

حسینی درباره درگیری‌ها عنوان کرد: من دیدم درگیری شده است. فکر می‌کردم پنالتی را برمی‌گردانند اما داور گفت چیزی ندیده است. هم بازیکنان استقلال عصبی بودند هم بچه‌های ما اما چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. دربی است و درگیری هم به وجود می‌آید.

کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک بازی با پیکان داریم و یک بازی هم با الاهلی عربستان. امیدوارم ریکاوری شویم اما متاسفانه زمین تمرین نداریم و این ما را خسته می‌کند. قبل از دربی نمی‌دانم دیدید یا نه ما در آب تمرین می‌کردیم و اینها برای رقابت با حریفان آسیایی سخت است.

وی درباره مشکلات مالی، عنوان کرد: عرب با ما صحبت کرده و قول‌هایی داده است.ما هم روی این قول‌ها حساب کرده‌ایم و امیدوارم درست شود.

کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: خداراشکر مردم از دربی لذت بردند، بازی سنگینی بود و با توجه به شرایط خاصی که دو تیم در جدول داشتند حساس شده بود. خداراشکر ۳ امتیاز را گرفتیم و در صدر ماندیم، خیلی شیرین بود اما این بازی تمام شد و باید به بازی بعدی مقابل پیکان فکر کنیم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خورشیدی خوب سوت زد اما روی پنالتی هم می‌توانست بگیرد و هم نگیرد، من توپ را زدم اما بعدش باقری با من برخورد کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری در نیمه اول با بازیکنان حریف گفت: درگیری‌ای نبود، اگر هم موضوعی بوده از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم، از پژمان هم معذرت خواهی کردم. من فقط تذکر دادم اما کنار زمین شلوغ بود و باعث درگیری شده بود، اگر هم چیزی گفته‌ام معذرت‌خواهی می‌کنم. 

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که در نیمه اول بازی پر برخورد بود اما در نیمه دوم چرا آرام دنبال شد چرا در بین دو نیمه توصیه‌ای به بازیکنان شده بود، گفت: به هیچ عنوان؛ ما گل زده بودیم و در نیمه دوم استقلال فشار می‌آورد و طبیعی بود از گلمان دفاع کنیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی با چیپ فرشید اسماعیلی گفت: شرایط سخت است بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند، فوتبال همین است و امیدوارم استقلال در آینده موفق باشد.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار