PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در بازی‌های مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برابر فیلیپین شکست خورد.
کیهان ورزشی-
دور دوم بازی‌های فوتبال بانوان مقدماتی المپیک 2020 از امروز (چهارشنبه) به میزبانی قطر آغاز شد. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز در ورزشگاه «حمد کبیر» به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت. این بازی در حالی برگزار شد که دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند. البته در این نیمه بازیکنان ایران حملات پی‌درپی را به سمت دروازه فیلیپین وارد آوردند، اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید.

نیمه دوم اما در شرایطی آغاز شد که تیم ایران در دقایق ابتدایی غافلگیر شد و به فاصله کوتاهی دو گل دریافت کرد. تیم ملی ایران به رغم حملات پرتعداد نتوانست گل‌های خورده را جبران کند. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود فیلیپین به پایان رسید.

محمدعلی سبحانی، سفیر ایران در قطر، لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، داوود رفعتی و محمدجواد تهرانی با حضور در محل برگزاری بازی‌ها این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. حدود 60 تماشاگر با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها