PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با یک سایت کروات گفت: از حضورم در ایران و باشگاه پرسپولیس خوشحالمخ و مشکلی برای ادامه کار ندارم.


کیهان ورزشی-

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با سایت «sport.avaz» کرواسی گفت: من در ایران خیلی خوشحال هستم  و قبل از هر چیزی خوشحالم که در باشگاه بزرگی کار می کنم که 40 میلیون هوادار دارد. باعث شادی من است که با بازیکنان ایرانی کار می کنم. آنها در تمریناتشان با تمام وجود کار می کنند. من از نتایج خوبی که در ایران می گیرم احساس خوبی دارم. من اخیرا از سوی یک شبکه ورزشی ایران به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شدم و این باعث افتخارم است و انگیزه من را برای حضور در ایران بیشتر می کند و من هیچ نگرانی و مشکلی در کار کردن در ایران ندارم.

وی افزود: هیچ کشوری در آسیا نیست که مثل ایرانی ها عاشق فوتبال باشد. تمام افراد از کودک 5 ساله تا پیرمرد 70 تا 80 ساله پیگیر فوتبال هستند. اخیرا در دربی تهران 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کردند. میانگین تماشاگر برای دیدن بازی های ما در سال گذشته 55 هزار نفر بود. فوتبال برای ایرانی اهمیت زیادی دارد. ایرانی ها مردمانی احساسی هستند و آنها در تمام ساعات روز درباره این موضوع صحبت می کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره شهر تهران گفت: در شهر تهران تعداد بسیار زیادی از مردم به شکل خیلی خوب در کنار هم زندگی می کنند. البته در این شهر با این حجم از جمعیت همیشه ترافیک وجود دارد و این امری طبیعی است چون 20 میلیون نفر در این شهر حضور دارند. با این وجود تهران در مقایسه با بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر شهری با روح است. در این شهر مکان های گردشگری زیادی وجود دارد و رستوران های زیبایی که تعدادشان به 700 می رسد در این شهر وجود دارند. مردم در این کشور سنت های جالبی دارند و به طبیعت اهمیت می دهند و آنها در سه شنبه گذشته روزی به نام طبیعت داشتند و همه به طبیعت گردی پرداختند. به نظرم تهران مثل یک شهر اروپایی واقعی است.

برانکو در مقایسه لیگ ایران با کرواسی گفت: به نظرم لیگ ایران قوی تر از لیگ کرواسی است. البته تیم های دیناموزاگرب، هایدوک و رجیکا در صدر جدول لیگ کرواسی تیم های قدرتمندی هستند. اما شما در اینجا در هر بازی نمی توانید قطعا پیروز باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار