PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
لیورپول با برتری قاطع در دیدار رفت بوی نیمه نهایی را در آنفیلد پیچاند و تاتنهام در لندن در دیداری پایاپای بر من‌سیتی غلبه کرد.
کیهان ورزشی- 

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای رفت و دو دیدار برگزار شد که تاتنهام در ورزشگاه اختصاصی میزبان من سیتی بود و در دیگر دیدار لیورپول در آنفیلد به مصاف پورتو رفت.


تاتنهام  یک- منسیتی صفر

سون ستاره کرهای در دقیقه 79 برای تانهام گلزنی کرد.

در دقیقه 12 آگوئرو یک پنالتی را هدر داد.

تاتنهام با سود بردن از برتری میزبانی بازی را با تسلط بیشتری آغاز کرد اما روی یک صحنه توپ به دست دنی رز برخورد کرد تا منسیتی صاحب یک ضربه پنالتی شودو در عین ناباوری آگوئرو توپ را به دستان دروازه بان کوبید تا درنیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما اتفاق مهم بازی در دقیقه 58 با مصدومیت کین و تعویض وی رخ داد.در ادامه سون ستاره کره روی خلاقیت و زیرکی خود در میان مدافعان سیتی دروازه ادرسون را گشود تا شاگردان پوچتینو در یک دیدار کاملا انگلیسی بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد.


لیورپول 2 - پورتو صفر

برای لیورپول کیتا 5 و فیرمینو 26 گلزنی کردند.

شاگردان کلوپ در آنفیلد بازی را با سرعت و نشاط بالایی آغاز کرد و در حالی که در تمام طول نیمه اول تیم برتر میدان بودند 2 گل به ثمر رساندند تا با خیال راحتی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم هم لیورپول که سودای حضور مجدد در فینال را در سر میپروراند نمایش بهتری داشت و با کنترل بازی توسط پاسها زیاد حریف پرتغالی را کنترل کرد و در نهایت با برتری 2 بر یک بازی رفت را پشت سر گذاشت تا بوی نیمه نهایی در آنفیلد بپیچد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار