PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
مربیان صنعت نفت و پارس جنوبی در کنفرانس خبری حاضر شدند.
کیهان ورزشی-

مهدی تارتار بعد از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: بابت اینکه دیروز در نشست خبری غایب بودم عذرخواهی می‌کنم. با مردم خوزستان و سیل زدگان ابراز همدردی می‌کنم. امیدوارم مسئولان هم رسیدگی بیشتری انجام بدهند و تسکینی به این عزیزان بدهند. بازی را خوب شروع کردیم از تیم خوب نفت آبادان بهتر بودیم ولی با توجه به خلاقیت جهانی گل خوردیم. در آنالیزمان به بازیکنان نشان دادیم که حریف چگونه گل‌می زند. بازیکنان جوان مقابل میلاد جهانی بازی می‌کردند و بازی دادن به جوانان تاوان هم دارد. 

وی افزود: بازی با جوانان سخت است و سعی می‌کنیم به بازیکنانی بازی بدهیم که انگیزه بیشتری دارند. به نفت آبادان بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی در مورد تعویض دیر هنگامش بعد از دقیقه ۹۰ گفت: فریبرز گرامی در دقیقه ۸۶ آمد نه ۹۰ که چند دقیقه کنار خط بود که توپ اوت نمی‌شد و می‌خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم که توفیق نداشتیم.

کاظم فرحانی در نشست خبری بعد از پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی‌،گفت: سال جدید را تبریک می‌گویم. پیروزی بسیار خوبی به دست آوردیم. شما عزیزان زحمتکش همیشه کمک حال تیم بودید. از همه خبرنگاران ممنون هستم. پارس جنوبی یک تیم چغر است. تیم‌های مهدی تارتار خیلی خوب پرس می‌کنند اما توانستیم در این روز سخت پیروز از میدان خارج شویم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. در نیمه اول می‌توانستیم به جای یک گل دو سه گل دیگر هم بزنیم. در نیمه دوم بیشتر به دنبال حفظ توپ و میدان بودیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما در ادامه با استرس کمتری نسبت به قبل در دیدارهای بعدی حاضر می‌شوند. شما دیدید قبل از گلی که زدیم طالب ریکانی با آن تجربه زیاد صاحب یک موقعیت خوب شد اما فقط به دلیل استرس آن را از دست داد.

وی در ادامه افزود: پائولو سرجیو به دلیل گرفتگی صدا در نشست خبری حاضر نشد و از همه بابت این مسئله عذرخواهی کرد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه مهدی تارتار اعلام کرده موقعیت‌های بیشتری نسبت به نفت آبادان داشتند، اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و به مراتب از حریفمان بیشتر صاحب فرصت گلزنی شدیم‌. آنها روی کرنر و اوت دستی برنامه داشتند و بعید می‌دانم بیشتر از ما فرصت به دست آورده‌باشند. تیم ما امروز تیم برتر میدان بود.

وی در مورد اینکه بازیکن قرقیزستانی نفت آبادان برای چندمین بار بود که در میدان حاضر می‌شد، گفت: بعد از بازی با پرسپولیس این دومین بار بود.

مربی دروازه‌بانان نفت آبادان در مورد حضور حسین بغلانی در این دیدار، گفـت:‌ حسین بغلانی بازیکن بزرگی است و برای این تیم زحمت کشیده است. هیچ مشکلی با بغلانی نداریم. مربیان خارجی روی تمرین خیلی تاکید دارند. بغلانی مدتی از شرایط تمرین دور شد و به همین خاطر در مقطعی از ترکیب دور شد. او امروز به تیم کمک کرد و در ادامه هم می‌تواند بیشتر به تیم کمک کند.

فرحانی در مورد کارت بی موردی که میلاد جهانی و شهاب گردان دریافت کردند، عنوان کرد: همان لحظه که میلاد جهانی کارت گرفت به او اعتراض کردم. یک کارت باعث می‌شود در ادامه با استرس بازی کنید. این مسئله را به میلاد جهانی و شهاب گردانی گوشزد می‌کنیم. ما در هر تمرین برنامه داریم و با برنامه ریزی دقیق به میدان می‌رویم. مشکل عمده ما استرس است. بازیکنان به خاطر استرس قابلیت خود را از دست می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار