PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۳۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تاتنهام و لیورپول موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریفان خود من سیتی و پورتو پیروز شوند و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.
کیهان ورزشی- 

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود تا شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی باشیم.

منچستر سیتی 4 - تاتنهام 3 

دو تیم بازی را طوفانی شروع کردن به طوری که در 21 دقیقه اول این بازی شاهد 4 گل بودیم که سهم هر کدام از تیم‌ها دو گل بود و به نوعی رکورد جدیدی از تعداد گل در مدت زمان کوتاه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت شد.

گل‌های این بازی را سون 7 و 10 و یورنته 73 برای تاتنهام و استرلینگ 2 گل (4 و 21) ، برناردو سیلوا 11 و آگوئرو 59 برای من سیتی گل زدند.

در نهایت این شاگردان پوچتینو بودند که در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه (4-4) به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

پورتو یک - لیورپول 4

در دیگر دیدار این مرحله لیورپول راهی پرتغال شد تا به مصاف پورتو برود. شاگردان کلوپ در دیدار رفت با دو گل پیروز شدند  در دیدار برگشت هم موفق عمل کردند و توانستند با نتیجه 4 بر یک پیروز شوند تا به مرحله بعد صعود کنند.

گل‌های این بازی را مانه 26، صلاح 65، فیرمینیو 77 و فان دایک 84 برای لیورپول به ثمر رساندند و تک گل پورتو توسط میلیتائو 68 زده شد.

در نهایت شاگردان کلوپ در مجموع با نتیجه 6 بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شدند و کاسیاس و یارانش حذف شدند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
بابا اين وي آر را حذف كنيد لذت فوتبال را بين برده از اين اشتباهات داوري هم لذت مي برديم خيلي جالب بازيكن گل مي زنه بايد ببين قبول است يانه بعد خوشحالي كنه!
بجاي آن از داورهاي پشت دروازه بيشتر استفاده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار