PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
سرمربی سپاهان گفت: از شرایط سخت بعد از بازی با استقلال خارج شدیم، تا فردا استراحت می‌کنیم و از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و مطمئنم آن بازی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.
کیهان ورزشی-
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سایپا گفت: میلاد باسعادت آقا امام زمان (عج) را تبریک می‌گویم، از طرفدارانمان تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند. به باشگاه سایپا هم تبریک می‌گویم، امروز دو تیم فوتبالی فراتر از لیگ بازی کردند.

وی ادامه داد: ما در مقابل استقلال از این بازی ایجاد موقعیت‌هایمان بیشتر بود، من از نظر سنی از آقای دایی بزرگترم همه جای دنیا از بزرگترها استفاده می‌کنند ولی ما به دنبال این هستیم که اینها را بزنیم، ما در این بازی تحت فشار ناحق هستیم. دایی وجهه بین‌المللی فوتبال ما است، خوشحالم امروز بازی بسیار خوبی بود و با شرایط سختی که مقابل استقلال داشتیم، خدا کمک کرد و از آن شرایط خارج شدیم.  

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا امسال سپاهان می‌تواند به ششمین قهرمانی با او دست پیدا کند، گفت:‌ ما با امید زنده هستیم، در نیم فصل دوم الحق والانصاف از لحاظ موقعیت گل بهترین تیم بودیم، ما فرصت داریم تا فردا استراحت کنیم و خوشحال باشیم، از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و مطمئنم آن بازی از بازی‌های خوب ما خواهد شد. 

قلعه‌نویی در مورد اینکه از داوری‌ها در بازی‌های آینده نگرانی ندارد، گفت: داوری ما جامعه شریفی است، اگر اشتباه داشته باشد، ما هم تیم‌هایی هستیم که ضرر کردیم، با این حال آنها شرافت و عدالت دارند و داوری ما خوب است و تنها از لحاظ اقتصادی مشکل دارند. خوشبختانه کمیته‌های اخلاق، انضباطی و داوران مسائل را رصد می‌کنند، پاک‌ترین جای فوتبال ما داوری است، من در مورد داوری یک خاطره گفتم و همه علیه من شدند. صحبتی در مورد داوری ندارم.  

وی در خصوص اخراج ایرانپوریان در این بازی گفت:‌ من تعجب می‌کنم که چطور یک بازیکن با تجربه در یک سوم دفاعی حریف این اشتباه را می‌کند، اما بازیکنان باتجربه‌ای دیگری داریم که می‌توانند در بازی بعدی به ما کمک کنند. 

قلعه‌نویی در مورد رقابت کی‌روش و علیپور برای آقای گلی و اینکه آیا بهتر نبود پنالتی را به مهاجم خارجی تیمش می‌داد، گفت: کی‌روش شرایط خیلی خوبی داشت، اما در هنگام پنالتی مشکل مصدومیت داشت و پنالتی را به محمدی دادیم، برای ما منافع سپاهان مهمتر است،به دنبال آقای گلی نیستیم. فقط به دنبال منافع تیم و باشگاه هستیم. در نیم فصل دوم هیچ کس به اندازه ما زیبا بازی نکرد و از این بابت خوشحالم. بیست سال است مربیگری می‌کنم و این سپاهان یکی از بهترین تیم‌هایی است که داشته‌ام. از این بچه‌ها در شرایط بد آنقدر انرژی می‌گیرم  که با رغبت بر سر تمرین می‌روم، از تک تک آنها و همچنین از باشگاه تشکر می‌کنم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار