PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار کرد.
کیهان ورزشی- 

 شهرداری ورامین در دیدار پایانی مرحله دوم گروهی صبح روز دوشنبه از ساعت 10:15 صبح به مصاف تیم قدرتمند و پر مهره پاناسونیک ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

محمدی‌راد این دیدار را با ترکیب بهنام ابراهیمی، محمد فلاح، پرویز پزشکی، آرش تقوی، محمد رضی، جواد حسین‌آبادی، امین رضوی آغاز کرد و در ست اول نتوانست شروع خوبی داشته باشد و سرویس های خوب حریف ژاپنی باعث شد تا نماینده ایران برابر حریف خود شکست بخورد.

در ترکیب پاناسونیک ژاپن شی هارا،شیمیزو،اکاهیرو،کوبیاک،فوکو تسو،کن جی و ناگانو حضور داشتند و این تیم ست دوم را نیز بهتر از نماینده ایران آغاز کرد اما ورامینی ها در امتیازات ابتدایی فاصله را جبران کرده و از حریف خود پیش افتادند تا در نهایت موفق به پیروزی با نتیجه 25 بر 19 شدند.

ست سوم اما باز هم متعلق به پاناسونیک بود؛ ژاپنی ها در این ست نیز درخشان ظاهر شدند و توانستند با نتیجه 25 بر 12 به برتری برسند تا یک ست با برد فاصله داشته باشند.

شهرداری ورامین در ست چهارم اما توانست نمایش درخشانی را ثبت کند و با نتیجه 25 بر 17 و با تکیه بر تغییرات محمدی راد و سرویس های خوب خود به پیروزی برسد تا سرنوشت مسابقه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم تیم ایران توانست تیم برتر زمین باشد؛ ورامینی ها در این ست از ابتدا از حریف خود پیش افتادند و با حفظ این فاصله امتیازی فاصله کمی تا کسب برد داشتند اما پاناسونیک در امتیازات پایانی موفق شد نتیجه را تغییر دهد و با امتیاز 16 بر 14 به برتری رسید تا در نهایت برنده این مسابقه باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار