PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی نه تنها دربی منچستر را از دست داد بلکه ممکن است بازی‌های باقیمانده این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد.
کیهان ورزشی-
کوین دی‌بروینه هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل مصدومیت تا فینال جام حذفی انگلیس که ماه آینده برگزار می‌شود خانه نشین خواهد بود.

به گزارش نشریه سان انگلیس، دی‌بروینه دچار پارگی خفیف از ناحیه همسترینگ شده و احتمالاً بازی‌های باقیمانده تیمش در این فصل لیگ برتر را در نبرد شانه‌به‌شانه با لیورپول در کورس قهرمانی از دست خواهد داد که یکی از مهمترین آنها بازی فردا شب (چهارشنبه) در خانه منچستریونایتد است.

دی‌بروینه در جریان پیروزی یک بر صفر شنبه شب تیمش مقابل تاتنهام دچار این مصدومیت و مجبور به ترک میدان شد اما این اولین باری نیست که او در این فصل دچار مصدومیت می‌شود. هافبک تیم ملی بلژیک چند هفته ابتدای فصل را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود و اکنون هم انتظار می‌رود که برای مدتی طولانی خانه‌نشین باشد.

سیتی در ادامه فصل جاری لیگ برتر، بعد از دربی منچستر باید به ترتیب به مصاف برنلی، لسترسیتی و برایتون برود و گفته می‌شود که دی‌بروینه حداقل تا دو هفته آینده نمی‌تواند به تمرینات برگردد. بنابراین خوشبینانه‌ترین زمان برای بازگشت او به میادین فینال جام حذفی مقابل واتفورد در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت) است. دی‌بروینه در این فصل تنها 18 بار در لیگ برتر برای سیتی به میدان رفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار