PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
سید شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلو گرم تیم ملی بوکس کشورمان امروز در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده هند رفت و در یک دیدار برابر بازی را واگذار کرد.
کیهان ورزشی- 

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از سی ام فروردین ماه در شهر بانکوک آغاز شده است که تیم ملی بوکس کشورمان با ۹ ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرده و پرونده تیم ملی ایران با تک مدال برنز موسوی بسته شد.

تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۱۰۷ با ترکی هشت مشت زن در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده بود که در آن رقابت ها سجادکاظم زاده تنها مدال برنز این مسابقاترا از آن خود کرده بود، در ان رقابت ها خمینز کوبایی سرمربی تیم ملی ایران بود.

در این دوره از مسابقات ۱۹۹ بوکسور در بخش مردان و ١١۴ بوکسور در بخش بانوان از ۳۴ کشور حضور خواهند داشت. تیم ملی مردان کشورمان به ٩ بوکسور در این مسابقات حضور خواهد داشت اما در بخش بانوان نماینده ای نداریم.

روز سه شنبه در وزن ۷۵ کیلوگرم سید شاهین موسوی نماینده تیم ملی کشورمان به مصاف نماینده مغولستان رفت و با شکست این مشت زن مدال برنز خود را قطعی کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

موسوی امروز(پنج شنبه)در نیمه نهایی به مصاف هندوستان رفت و یک مبارزه جذاب و دیدنی از خود به نمایش گذاشت اما در پایان دست نماینده هند به نشانه پیروزی بالا رفت.

موسوی در نخستین مبارزه نماینده کشور تایلند را شکست داده بود.

اکبر احدی به عنوان سرمربی، علی مظاهری و افشین نادری مربیان تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات هستند.

امید احمدی صفا، سجاد محمدپور، اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده، ایمان رمضانپور،پوریا امیری، امیرمسلم مقصودی و حسین دانشور حذف شده های تیم ملی بوکس کشورمان در این دره از رقابت ها هستند.
برچسب ها: بوکس ، شاهین موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار