PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم با سپاهان بازی داریم و این دیدار دومین دربی بزرگ ماست.
کیهان ورزشی-
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم به خاطر تاخیر، ترافیک شدیدی بود.خوشحالم با سپاهان بازی داریم و این دیدار دومین دربی بزرگ ماست و خیلی چیزها را می‌تواند نشان بدهد.

وی ادامه داد: برایم عامل خوشبینی است که فردا با حداکثر توان نشاط و انگیزه بازی کنیم. در مورد بازی با سپاهان هم لزومی ندارد که حرف بزنم، آنها دو بازیکن جدید در نیم‌فصل گرفته‌اند، مسلمان و ابراهیمی که بسیار باتجربه هستند و انگیزه و شوق فراوانی برای این بازی دارند. من هم همانطور که قبل از دربی گفتم، تا آخر فصل تلاش می‌کنم که همه بازی‌ها را ببریم. در مورد تیم خودمان باید بگویم انصاری و  ماهینی را نداریم، شجاع خلیل‌زاده هم محروم است، سیامک نعمتی هم برای بازی‌اش جای سؤال وجود دارد که می‌تواند بازی کند یا نه و از ناحیه انگشت مصدوم شده  است، بقیه بازیکنان در سلامت هستند و برای رقابت در ترکیب اصلی قرار دارند. 

وی در مورد اینکه از مهاجمان پرسپولیس انتقاد می‌شود، گفت:‌ بله درست است، بودیمیر متأسفانه مصدوم است، این مشکلی است که پیش آمده و درگیرش شده است. علیپور هم آقای گل لیگ است، طبیعی است که برخی از موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهد، اما من ترجیح می‌دهم که موقعیت از دست بدهیم تا موقعیتی ایجاد نشود، این اتفاق برای همه مهاجمان رخ می‌دهد، من ترجیح می‌دهم که او شانس گلزنی داشته باشد و خطرناک باشد. البته از او انتظار داریم که در زدن ضربات آخر دقت بیشتری هم داشته باشد. 

برانکو در مورد اینکه دوست دارد علیپور آقای گل لیگ شود یا این مسئله برایش مهم نیست، گفت:‌ برای من مهم‌ترین مسئله برد است، مهمترین مسئله گلزنی است، البته طبیعی است که دوست دارم علیپور آقای گل شود، اما مسئله اصلی‌تر این است که ببریم و قهرمان شویم و هر کسی هم سهم خودش را برای نتیجه‌گیری تیم انجام بدهد. 

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن و اینکه بازیکنانشان قبل از آن بازی در شبکه‌های اجتماعی در مورد مسائل مالی حرف زدند و تمرکز نداشتند، گفت:‌ بله طبیعی است که مشکلات مالی تأثیر دارد، اما توجیه و بهانه نیست، ما مقابل ذوب‌آهن ضعیف بازی کردیم، برخلاف بازی با الاهلی که فوتبال خوبی بازی کردیم، اما نبردیم، این فوتبال است. شاید مشکل اصلی این است که ما زمان کمی برای تمرین داریم و بازی‌ها به صورت فشرده است و برای اصلاح اشکالاتمان حتی وقت نداریم که کار کنیم. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در فهرست شما مهرداد محمدی، حسینی و طارمی قرار دارد و این در آستانه بازی با سپاهان عجیب است، گفت: یک اسم دیگر یادشان رفت، تادیچ از آژاکس آمستردام  تا لیست را کامل کنم. 

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید کرده‌اند یا نه، گفت: معمولا این مسائل را قبل از بازی‌های مهم مطرح می‌کنند، در حال حاضر همه بازیکنان پرسپولیس به جز بشار قرارداد دارند و کسی نمی‌تواند برود، اما اگر تبصره‌ای بازیکنی دارد یا نه من نمی‌دانم، ولی اگر بازیکنی پیشنهاد دریافت کند باید همه بازیکنان پرسپولیس تحت قرارداد باشگاه هستند و کادر بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده تکمیل شده است و بازیکنی هم که پیشنهاد بگیرد باید مذاکره‌ای با حضور سه طرف یعنی بازیکن، پرسپولیس و باشگاه خواهان انجام شود. 

وی در مورد اینکه مگر بشار رسن قراردادش را تمدید نکرده بود، گفت: نمی‌دانم ظاهرا مشکلی بوده و تردیدهایی ایجاد شده است.

برانکو در مورد داوری بازی فردا، گفت: دوست دارم که شما و همکارانتان بگویید چه زمانی داوران به نفع پرسپولیس یک خطا و یک اوت گرفته‌اند، اما من یک میلیون نمونه سراغ  دارم که به ضررمان داوری شده است، من نمی‌دانم داوری‌های سپاهان چگونه بوده زیرا داوری‌های این تیم را دنبال نکرده‌ام که بتوانم در موردش نظر بدهم، اما به پرسپولیس یک اوت هم کادو نداده‌اند، اما می‌توانم بگویم در همه بازی‌ها داوری به ما ضرر زده است.  

سرمربی پرسپولیس در مورد خستگی این تیم گفت:‌ فردا دربی است، نه خستگی داریم نه مصدومیت و نه ناامیدی، اما واقعیت این است که در آخر فصل هستیم و هر سه چهار روز یکبار بازی می‌کنیم که این اجتناب‌ناپذیر است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تلویزیونی که درخواست کرد به خاطر تأخیرش برانکو صحبت‌های اولش را تکرار کند، گفت: فردا دربی بزرگی در پیش داریم و این برای ما باعث افتخار است که جزئی از این دربی باشیم، همه بلیت‌ها فروخته  شده است، از یک هفته پیش بلیت‌ها فروش رفته و این خودش نشان می‌دهد که چقدر انتظارها بالاست.

به گزارش فارس، پندار خمارلو مدیر رسانه پرسپولیس در مورد بحث اختصاص سهمیه به هواداران میهمان گفت: در آسیا قانونی هست که هواداران میهمان ۵ تا ۸ درصد وضعیت سکوها را دراختیار دارند، اما در ایران می‌گویند اگر تماشاگران میهمان سکوها را پر نکنند، این فضا به تماشاگران تیم میهمان داده می‌شود، اما فردا همه سکوها دراختیار باشگاه پرسپولیس است و فقط ۱۰ درصد از وضعیت سکوها را به هواداران سپاهان می‌دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار