PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: 2-3 سال دیگر ارزش صیادمنش بیش از10 میلیون دلار می‌شود.
کیهان ورزشی-
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازی با الهلال و شکست مقابل این تیم، گفت: نیمه اول برایمان سخت بود. خوب نبودیم. بین دو نیمه صحبت کردیم و شرایط بهتر شد. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. باید با فکرمان بیشتر بازی کنیم. وقتی حریف 10 نفره است باید بیشتر کار کنیم. کمی عصبی بودیم. این بازی یک بازی عادی برای ایران و عربستان نیست.

وی افزود: نمی‌خواهم راجع به آماده‌سازی صحبت کنم. الان مهم نیست. قبل از شروع فصل هیچ کس قبل از مسابقات لیگ برایمان شانسی قائل نبود. در گروه سخت لیگ قهرمانان هم کسی شانسی برایمان قائل نبود اما اگر 4 بازی باقی مانده در لیگ را ببریم امکان قهرمانی هم هست. 2 بازی فینال هم مقابل الدوحیل و العین داریم. به تیمم ایمان دارم. به قدرت تیمم ایمان دارم. عشق به استقلال باعث می‌شود تا هوادارانی که پشت ما هستند، حمایت کنند. بابت این هواداران خوشحالم.

شفر درباره اینکه شما در رده سوم جدول هستید و بعد از شکست شما هواداران انتقاداتی نکردند چون با پدیده بازی دارید، آیا هنوز شانسی برای قهرمانی استقلال قائل هستید، خاطرنشان کرد: بله درست است. من 10 دقیقه پیش هم به بازیکنانم گفتم باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. گذشته‌ها گذشته و نباید راجع به گذشته صحبت کنیم. پدیده یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و خوب فوتبال بازی‌ می‌کند. این نیست که فقط روی به پاس‌های بلند بیاورند و این برای فوتبال ایران خوب است. آنها در بازی خانگی شانسی برای گلزنی نداشتند آنچه مهم است اینکه دوباره انرژی لازم داریم.

شفر درباره اینکه شایعه شده صیادمنش به یک تیم ترکیه‌ای فروخته شده، تصریح کرد: من این شایعات را نمی‌دانم. این مسائل همیشه هست. یادتان هست من به مدیرعامل باشگاه نامه زدم و گفتم این بازیکن باید بماند. 2-3 سال دیگر ارزش این بازیکن بیش از10 میلیون دلار می‌شود.او باید برای هواداران بماند. هواداران می‌خواهند این بازیکن را ببینند. در جلسه با اعضای هیات مدیره هم گفتم می‌خواهم بازیکنان‌مان بماند.

وی درباره اینکه شما در بازی با سایپا و دربی گفته بودید کسی به ما اعتقاد نداشت اما در بازی با الهلال نشان دادیم دوباره برگشته‌ایم، فکر می‌کنید بعد از بازی با پدیده هم این جملات را از شما خواهیم شنید، تصریح کرد: امیدوارم. نمی‌توانم از الان بگویم این بازی را می‌بریم. باید قدرتمند و با نظم بازی کنیم. همه برگردند و برای گلزنی بازی کنیم. پدیده یکی از بهترین تیم‌های ایران است.

شفر افزود: تمرینات ما امروز پیگیری شد. باید 11 بازیکن اصلی را پیدا کنیم و ببینیم کدام بازیکن خسته است، کدام بازیکن داخل زمین می‌رود و بیرون می‌آید؟ این سوال را بعد از بازی بپرسید اما من امیدوارم. اگر همه توان و انرژی‌مان را برای این بازی بیاوریم نه اینکه حواسمان به چپ، راست و پشت سرمان باشد، می‌توانیم ببریم و می‌خواهیم این اتفاق بیفتد. ذهنیت ما بسیار قوی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا بیژن طاهری با شما به امارات سفر نکرد و باشگاه گفته طاهری در تهران بماند و با مصدومان تمرین کند، به نظر می‌رسد در سیستم چرخشی نفری بعدی که باید بماند مجیدی است، خاطرنشان کرد: بحث این نیست که یک مربی بماند، بحث این است که کدام مربی بماند. در گروه خودمان صحبت کردیم که چه کسی در تهران باشد. به من گفته بودند این مربی باید بماند تا بازیکنانی که در تهران هستند تمرین کند. الان زمان برای این مشکلات ندارم و باید روی استقلال تمرکز کنم چون استقلال علاقه و عشق من است.

شفر افزود: پایان فصل مصاحبه‌ای خواهم داشت و درباره همه مشکلات که در گذشته داشتیم صحبت می‌کنم. نه فقط ما بلکه همه هواداران در همه ورزشگاه‌ها باید بدانند چرا قهرمان می‌شویم چرا نمی‌شویم؟ چرا دوم می‌شویم یا چرا سوم می‌شویم؟ الان که سر تمرین هستم خوشحالم. وقتی تلاش بازیکنان و کادر را می‌بینم خوشحالم. تمرکز ما برای آینده با مربیان (مجیدی و طاهری و ...) این است تا استقلال قدرتمندی بسازیم.
وی درباره اینکه سوالاتی هست آیا از شما بپرسیم یا نه، گفت: درباره شایعات گفتم دوباره باید بگویم که خاویار و فرش در ایران هست الان زمان برای شایعات ندارم. این تیم برای هواداران است.

شفر درباره اینکه برخی انتقاد می‌کنند که آنالیز شما از الهلال خوب نبوده، تصریح کرد: شاید آنهایی که روی مبل در خانه‌شان نشسته‌اند این صحبت‌ها را گفته‌اند اما ما همه چیز را می‌دانستیم و دیده بودیم. همه می‌دانند ما باید آن سیستم خوب را درست می‌کردیم. دو جلسه در ابوظبی تمرین داشتیم و نمی‌توانستیم در 2 جلسه ناگهان سیستم را تغییر دهیم. من راجع به این مسائل لبخند می‌زنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار