ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات هفته‌های اخیر در بازی‌های لیگ برتر و نحوه آغاز اتفاقات در بازی روز گذشته آزادی، در تماس با مقام‌های فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته انضباطی، نسبت به امنیت سرخپوشان و هواداران در بازی‌های تبریز و اصفهان ابراز نگرانی کرد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم و مطمئن شد.
کیهان ورزشی- 

 ایرج عرب در خصوص اتفاقات هفته های اخیر در بازی های لیگ برتر گفت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در بازی‌های لیگ روی داده است، همچنین نحوه آغاز حوادث روز گذشته ورزشگاه آزادی که فیلم‌ها و تصاویر آن توسط رسانه‌های مستقل بازتاب داشت و با تهدید رسانه‌ای یکی از بازیکنان علیه هواداران پرسپولیس، همراه بود نگرانی‌های بسیاری برای ما، نسبت به بازی‌هایی که در تبریز و اصفهان پیش رو داریم به وجود آمده است. بر همین اساس، تماس‌هایی با مقام‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و به ویژه آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم.

وی ادامه داد: در این گفتگوها، نگرانی جدی خودمان را نسبت به امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هوادارانمان اعلام کردیم و خواستار فکر و اقدام عملی جدی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند و غیرقابل جبران شدیم.

مدیر عامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: با احترام به تماشاگران فهیم فوتبال در سراسر کشور از جمله دو شهر تبریز و اصفهان ، واقعیت این است که همیشه گروه‌هایی هستند که مشکل‌ساز می‌شوند و حالا با شرایط در بازی‌های هفته‌های گذشته لیگ برتر روی داده است و تهدیدهایی که صورت می‌گیرد، اصلا نمی‌توانیم شرایط را عادی تلقی ‌کنیم. بی تردید کل مجموعه فوتبال و لیگ با شرایطی خاص و از این جهات ، بحرانی روبرو است. بر همین اساس، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی به عنوان مراجع مسوول و ذیربط خواسته‌ایم در بازی پیش روی لیگ برتر که در تبریز خواهیم داشت و بازی نیمه نهایی جام حذفی که در اصفهان خواهد بود، تدابیر لازم برای تامین امنیت جانی اعضای تیم و هواداران و همچنین شرایط استاندارد جهت برگزاری مسابقه فراهم شود تا از بروز حوادث غیر قابل جبران جلوگیری شود.
برچسب ها: ایرج عرب ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها