PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۴۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.
کیهان ورزشی-
در روز آخر هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پدیده شهر خودرو و استقلال از ساعت 20:15 امشب (شنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) و به قضاوت کوپال ناظمی به دیدار هم رفتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی با تک گل دقیقه 8 بهنام برزای بازیکن پیشین استقلال به برتری یک بر صفر دست یافتند.

پدیده با این پیروزی 49 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. شاگردان وینفرد شفر هم که برای دومین بار در طول این فصل می‌توانستند به صدر جدول نزدیک شوند، با این شکست 50 امتیازی ماند و در رده سوم ماند. شاگردان شفر با این شکست تعارف پرسپولیس و سپاهان که شب گذشته به تساوی رسیده بودند را رد کردند.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، اکبر صادقی(80 - سینا زادمهران)، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، محمد قاسمی‌نژاد (62 - سعید صادقی)، محمد آقاجان‌پور، بهنام برزای(60 - محمد مهدی مهدی‌خانی) و مرتضی منصوری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر(86 - فرشید باقری)، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور(79 - مهدی قائدی)، علی کریمی، روزبه چشمی، پاتوسی، طارق همام، داریوش شجاعیان (43 - مرتضی تبریزی) و ایسما گونکالوس.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار