ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران سومین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
کیهان ورزشی-

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در شی آن چین در حال برگزاری است، محمدرضا گرایی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی و نقره زیر ۲۳ سال آسیا در دیدار فینال وزن ۷۲ کیلوگرم برابر هوجون ژانگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

ایران با کسب این مدال طلا ۱۲۵ امتیازی شد و با ازبکستان ۱۳۳ امتیازی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت دارد.رقابت‌های اوزان ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم باقی مانده که ازبکستان یک نماینده در رده بندی وزن ۸۲ و یک فینالیست در وزن ۹۷ کیلوگرم دارد.ایران نیز یک نماینده در فینال وزن ۸۲ و یک نماینده در رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم دارد.

گرایی پیش از این و در دور مقدماتی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آرام واردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان ۸ بر صفر پیروز شد.وی در نیمه نهایی نیز دمو ژادرایف قزاق را ۹ بر ۳ برد و راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و در ۵ وزن دوم، سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف سینگ هارپرت از هند می‌رود و مهدی علیاری دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی نیز در وزن ۹۷۸ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف سیزدیکوف از قزاقستان خواهد رفت.

مهرداد مردانی در ۶۰ و حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم ۲ نماینده دیگر ایران در ۵ وزن دوم بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

به گزارش ایسنا، دیروز(شنبه) و در جریان ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، حسین نوری در ۸۷ و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و سامان عبدولی در ۶۳ و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم نیز مدال برنز گرفتند.رضا خدری در ۵۵ کیلوگرم نیز حذف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار