فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

کیهان ورزشی-

دیشب در برنامه فوتبال برتر پرده دیگری از نبود نظارت و کسب درآمد در حوزه فوتبال به نفع  شرکت طرف قرارداد با فدراسیون و باشگاهها رو شد.
جایی که باید طبق مصوبه شورای تامین و ظرفیت ورزشگاه آزادی ۷۵ هزار بلیت فروخته می شد، اما به گفته فرمانده یگان ویژه تهران که بصورت زنده و تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت و گو میکرد "حدود یکصد هزار نفر بلیت به دست" برای تماشای بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان به ورزشگاه آمده بودند!!
موضوع وقتی جالب می شود که سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مسئولیت را متوجه باشگاه پرسپولیس و شرکت فروشنده بلیت میداند!!
سئوال اینجاست که نقش فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان متولیان اصلی فوتبال چیست؟
آیا فقط تنظیم برنامه و جدول مسابقات و  مشخص کردن ناظر بازی مسئولیت آنهاست؟
چرا سلامت ورزش دوستان و علاقه مندان به فوتبال باید به خاطر مبلغی ناچیز در خطر بیافتد؟
اختلاف ۲۵ هزار بلیت عدد کمی نیست که مثلا متصدی فروش بلیت یا  یک نفر در شرکت طرف قرار داد نسبت به فروش آن اقدام کرده باشد. وقتی ظرفیت ورزشگاه مشخص است چرا باید چنین اقدام نابخردانه صورت پذیرد تا عده ای بلیت بدست سرگردان در داخل ورزشگاه باشند و نیروی انتظامی هم به ناچار طبقه بالای سکوی ویژه تماشاگران میهمان را بر خلاف قوانین در اختیار طرفداران تیم میزبان قرار دهد.
نبایداین اهمال کاریها، سوء مدیریتها و منفعت طلبی ها در  دل حواشی و درگیری طرفداران فوتبال فراموش شود و آقایان مسئول در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس و شرکت طرف قرارداد باید پاسخگو باشند تا در آینده شاهد چنین اقداماتی که سلامت تماشاگران را در خطر می اندازد نباشیم.

*حسن علیرضایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار