ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کانون هواداران پرسپولیس با توجه به حوادث روی داده در چند هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر و در آستانه بازی با تراکتورسازی، بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کیهان ورزشی- 

سایت باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای که کانون هواداران این تیم منتشر کرده اعلام کرده به دلیل حوادث روی داده در چند هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر و در آستانه بازی با تراکتورسازی از اعزام هوادار به تبریز خودداری می کند.

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس چهارشنبه ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود. 

باشگاه پرسپولیس در حالی این بیانیه را امروز منتشر کرده که روز گذشته کمیته اخلاق بیانیه زیر را منتشر کرد: «با توجه به حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان و برخی دیگر از بازی‌های لیگ در هفته‌های گذشته، حسب بررسی‌ها و مطالعات صورت گرفته و گزارش‌های واصله، بخش عمده‌ای از این حوادث و اتفاقات ناشی از رفتار غیرورزشی و غیر اخلاقی و بعضاً مجرمانه لیدرها و کانون هواداران باشگاه‌هاست. در حالی که این اشخاص به طور خاص و ویژه از امکانات، بودجه و خدمات رفاهی باشگاه‌ها برخوردار و بهره مند هستند متأسفانه شاهد رفتار غیرمسئولانه، غیراخلاقی و غیرورزشی آنها در حین و بعد از بازی‌های حساس و مهم و ایجاد التهاب و تنش در زمان برگزاری مسابقات بر روی سکوها هستیم که در همین راستا طی نامه‌ای به وزارت محترم کشور، مراجع انتظامی و اطلاعاتی ضمن ابلاغ حکم صادره از سوی این کمیته دستور ممنوعیت ورود رئیس کانون هواداران پرسپولیس، سپاهان، استقلال خوزستان و سپیدرود درخواست شده و پرونده آنها در کمیته اخلاق در حال رسیدگی است. علاوه بر اشخاص مؤثر در کانون هواداران، مدیران عامل و باشگاه‌ها نیز در قبال رفتار غیر ورزشی و غیر اخلاقی این اشخاص مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار