PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
تیم سایپا در دیدار معوقه هفته هجدهم موفق به شکست دادن ذوب‌آهن شد.
کیهان ورزشی-

تیم‌های ذوب آهن و سایپا دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان دایی به پایان رسید.

گل‌ها: رضا اسدی(6) و کفشگری (2+90) برای سایپا

داور: سیدعلی میرغفاری

کمک‌ها: سید اسد حاج محمدی_ مهرداد نجفی

اخطار: هادی محمدی(65) و میلادفخرالدینی(80) از ذوب آهن / آرش رضاوند (24)، رضا اسدی(73)، رضا علیاری(86)‌ و مصطفی ناییج‌پور(90) از سایپا

اخراج: -

ترکیب ذوب آهن: رشیدمظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان( زبیر نیک‌نفس)، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا کریستین، مهران درخشان‌مهر(علیرضا چراغعلی)، مسعودابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضامنصوریان

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، مصطفی ناییج‌پور، معین عباسیان، آرمان رمضانی، امید دره(طاها شریعتی)

سرمربی: علی دایی

در نیمه اول سایپا توانست با ایجاد فشار روی دروازه حریف و در دقایق اولیه، خیلی زود به گل برسد. در دقیقه ششم بازی ارسال معین عباسیان از روی نقطه کرنر با ضربه سر رضا اسدی همراه شد تا تیم میهمان در خانه حریف به گل برسد. در ادامه ذوب آهن که دوست نداشت بازنده بازی خانگی باشد، تلاش کرد تا دروازه حریف را تحت فشار قرار دهد اما بازیکنان این تیم موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند. در دقایق پایانی نیمه اول، علی دشتی موقعیت بسیار خوبی را برای زدن گل دوم به دست آورد اما شوت او را مظهاری در مصافی تک به تک راهی کرنر کرد  تا نیمه اول با همان تک گل ابتدای بازی به پایان برسد. 

در نیمه دوم سایپا با آرامش و تسلط بیشتری بازی را آغاز کرد.تیم ذوب‌آهن با اینکه بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشت اما در استفاده از موقعیت‌ها موفق نبود و بازیکنان این تیم مانند نیمه اول در باز کردن دروازه سایپا ناکام ماندند. سایپا نیزسعی داشت با استفاده از ضدحملات دروازه حریف را تهدید کند. شوت از راه دور مهرداد کفشگری در وقت‌های تلف شده بازی با اشتباه رشیدمظاهری در دفع توپ، تبدیل به گل دوم سایپا شد تا تیر خلاصی بر پیکره تیم منصوریان باشد.

سایپا با این پیروزی 35امتیازی شد و جای ذوب‌آهن 33امتیازی را در پله هفتم جدول لیگ برتر گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار