PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۴۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: تلاش می‌کنیم تیم های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم‌ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.
کیهان ورزشی- 

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه درباره این مراسم گفت: این برنامه برای معرفی ورزش معلولین برگزار شده و تلاش می‌کنیم تا رشته‌هایی مانند بوچیا که معلولیت بالایی دارند را به دنیا بشناسانیم.
وی درباره بودجه کمیته پارالمپیک گفت: سعی کردیم بودجه را مدیریت کنیم، بحران مالی همیشه وجود داشته و حتی سال گذشته در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که سوم شدیم با این وضعیت رو به رو بودیم، اما با مدیریت بهتر توانستیم این موضوع را حل کنیم و خوشبختانه مشکلی در حال حاضر نداریم.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره شرایط اعزام ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه و همچنین برنامه ریزی برای پارالمپیک توکیو گفت: اولویت در اعزام به پارالمپیک با آنهایی است که شانی بیشتری برای کسب مدال طلا دارند. در واقع مدال طلا اولویت ماست. البته به مدال‌های نقره و برنز نیز توجه داریم. همچنین کسانی که سهمیه بگیرند اما سنشان به حضور در پارالمپیک نخورد، برای سال‌های آینده و مسابقات بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تیم های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم‌ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار