فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
محمود خوردبین از مدیران باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد.

کیهان ورزشی-


محمود خوردبین در اظهار داشت: من از ابتدای فصل می دانستم که پرسپولیس قهرمان می شود و الان هم ذره ای تردید ندارم که این تیم برای مرتبه سوم قهرمان خواهد شد و هیچ تیمی به اندازه تیم ما شایسته قهرمانی نیست. باید از دو بازی آینده یک برد و یک مساوی کسب کنیم که فکر می کنم ماشین سازی را ببریم و با یک تساوی در جم قهرمان شویم.

وی افزود: برخی عنوان کرده اند که پرسپولیس از سوی دولت حمایت می شود. این یک حرف خنده دار است. کدام تیم مثل پرسپولیس بازی می کند و بدون مشکل حریفات را می برد. یک سند رو کنند که این تیم از سوی فدراسیون و داورها حمایت می شود.

وی درباره مراسمی که برای تقدیر از وی به مناسبت 50 سال حضورش در باشگاه پرسپولیس برگزار شده بود گفت: متاسفم برای باشگاهی که 50 سال عمرم را در آن گذاشتم و باید آنها تقدیر می کردند اما نکردند و عده ای دیگر این کار را انجام دادند. الان هم می گویند بازنشسته هستی و نمی توانی در باشگاه کار کنی. مرا بیرون کردند اما الان آدم‌های بازنشسته دیگری آنجا کار می کنند و اتفاقی هم نمی افتد. 50 سال همه زندگی ام را برای تیم گذاشتم و به همه پیشنهاداتم پاسخ رد دادم و حالا به راحتی می گویند چون بازنشسته هستی نمی توانی در باشگاه فعالیت کنی.

خوردبین درباره شایعه جدایی برانکو به دلیل عدم دریافت مطتالباتش گفت: شک نکنید برانکو آدمی پولکی نیست و برای پول باشگاه را ترک نمی کند. من با او و کریم باقری در تماس هستم و گاهی با هم شام یا ناهار می خوریم. برانکو این تیم را دوست دارد و جایی نمی رود.

 وی درباره فعالیت های این روزهای خود نیز گفت: فقط به تمرینات تیم پیشکسوتان می روم و الان هم آنجا بودم. آقای پروین کار داشت و نیامد و بچه ها بخوبی تمرین کردند. الان هفته ای دو جلسه تمرین می کنیم و قرار است درماه رمضان هفته ای یک جلسه تمرین کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار