PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم انگیزه بالایی مقابل الدحیل دارند و مطمئن هستم هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا موفق می‌شویم.
کیهان ورزشی-
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل قطر گفت: شرایط بسیار خوب است و بازیکنان هم خوب تمرین کردند. با توجه به انگیزه ای که در بازیکنانم دیدم مطمئنم بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم.

وی افزود: بازی‌های اخیر تیم الدحیل را  با همکارانم تماشا کرده‌ام و مطمئنم با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص غیبت منشا گفت: منشا بازیکن خوبی است ولی چون هفته گذشته با تیم تمرین نکرده در بازی فردا حضور نخوهد داشت.

وی در خصوص دلایل نبودن منشا گفت: او مشکل انضباطی در بازی با پدیده داشت، من با او صحبت کردم، من به او گفتم اگر در بین بازیکنان اصلی نبودی باید روی نیمکت می‌نشستی.حالا هم او بیرون است و از بازی های آینده در خدمت او هستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صعود از گروه مرگ مهم است یا صعود به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده گفت: اگر استقلال حتی یک بازی دوستانه هم داشته باشد برای من مهم است. مطمئنا با بازیکنانی که داریم مطمئن هستم هم می‌توانیم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.

وی در خصوص مهاجمان سرعتی الدحیل گفت: شما درست می‌گویید، ما برای بازی هجومی آنها برنامه داریم ولی نمی‌خواهم اینجا در مورد بازی آنها صحبت کنم، بعد از بازی در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

مجیدی در خصوص اینکه روزبه چشمی در 19 سالگی برای تیم ملی بازی کرده و آیا وی هدفی برای استفاده از جوان‌ها دارد یا خیر گفت: در مورد جوان ها با خود بازیکنان حرف زده ام، رضا کریمی و سجاد آقایی همین شرایط را دارند. اسامی برای من مهم نیست، فقط ملاک من تمرین است، هر بازیکنی در تمرین خوب باشد من از او استفاده می‌کنم. کریمی هم هفته پیش خوب تمرین کرد و من هم از او استفاده کردم.

وی در خصوص اینکه ممکن است استقلال فردا حذف شود و در این مدت نتایج خوبی نگرفته و او حالا چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: من تنها قولی که می‌دهم این است که همه با تمام وجود تلاش کنند، شما در مورد گذشته صحبت کردید ولی من هیچ وقت به عقب بر نمی‌گردم، به هواداران استقلال هم قول می‌دهم که کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام بدهند.

مجیدی در پایان در خصوص اینکه تجربه حضورش در قطر چقدر می‌تواند به وی کمک کند گفت: من سابقه نیم فصل حضور در قطر را دارم، آنها از بازیکنان با کیفیت خارجی استفاده می کنند، آنها بیشتر تبعه کشورهای دیگر هستند، آنها سرعت و قدرت فیزیکی خوبی دارند ولی ما تاکتیکی داریم که سرعت آنها را در انتقال دفاع به حمله مهار می‌کند. مطمئنا می‌توانیم شرایط بهتری نسبت به حریف داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار