PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به تمرینات این تیم بازگشت.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 11 امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل نفت آبادان پیگیری کرد. 

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که به دلیل غیبت در تمرین این تیم با جریمه مواجه شده بود امروز رد تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرد. 

* اسماعیل بهداروند هوادار استقلال که سال گذشته در جریان برگزاری دیدار جام حذفی یکی از چشم‌های خود را از دست داده بود ا مروز در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. وی بعد از حضور در تمرین تیم استقلال با استقبال کادر فنی و بازیکنان مواجه شدو در کنار آنها عکس یادگاری گرفت. 

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در گروه‌های چند نفره فوتبال تاکتیکی انجام دادند. در جریان این بازی درون تیمی مهدی نوراللهی گلرسوم استقلال دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه بینی شد و از ادامه تمرین بازماند. بعد از مصدومیت دروازه‌بان استقلال بیژن طاهری درون دروازه رفت و این حرکت او باعث شد تا بازیکنان با مربی تیمشان شوخی کنند. 

* فوتبال تاکتیکی آبی‌پوشان با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شد و کری‌های بین بازیکنان باعث جلب توجه بود. 

* در پایان این بازی درون تیمی هم بازیکنان تیم برنده خوشحالی جالب توجهی انجام دادند. 

* خسرو حیدری بعد از دو بازی غیبت امروز در تمرین تیمش شرکت کرد و بدون مشکل در برنامه‌های گروهی حضور داشت. حیدری مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با نفت آبادان ندارد. 

تیم فوتبال استقلال فردا آ‌خرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان سپس راهی آبادانخواهند شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار