PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سرعت روند انتخاب سرمربی تیم ملی در حال سپری شدن است و سعی می‌کنیم قبل از فیفادی انتخاب سرمربی انجام شود، گفت: سرمربی مد نظر ما به صورت جدی پیگیر لیگ برتر است و بازی‌ها را نگاه می‌کند.
کیهان ورزشی-
مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: درخصوص تیم ملی به خاطر اهمیت بالایی که دارد گمانه‌زنی‌های زیادی است، مردم نگران تیم ملی هستند و این حق طبیعی آنها است، خود ما هم نگران این موضوع هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: مردم زمانی نگران پیراهن تیم ملی بودند و لباس تیم ملی به زیر پیراهنی تشبیه می‌شد، اما فیفا اعلام کرد زیباترین لباس جام جهانی لباس ایران بوده است.

وی بابیان اینکه درباره تیم ملی برنامه‌ریزی مدونی انجام شده، ادامه داد: به دنبال این بودیم بعد از رفتن کی‌روش مربی صاحب و نام صاحب سبکی را بیاوریم که ادامه‌دهنده برنامه‌های کی‌روش باشد، توسعه قبلی ادامه داشته باشد، ضمن اینکه از حاشیه کاسته شود.

تاج با اشاره به اینکه سرعت روند انتخاب سرمربی تیم ملی در حال سپری شدن است و سعی می‌کنیم قبل از فیفادی انتخاب سرمربی انجام شود، خاطرنشان کرد: سرمربی مد نظر ما به صورت جدی پیگیر لیگ برتر است و بازی‌ها را نگاه می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بازی الزورا عراق و ذوب آهن اتفاقات خوبی نداشت، نمی‌دانم چه بگویم می‌شود، تقصیر را دو طرفه تلقی کرد.

وی درخصوص حواشی اخیر در استادیوم‌ها تصریح کرد: جلسه‌ای با وزیر داشتیم و بعد از آن جلسه‌ای با مسؤولان کمیته انضباطی و کمیته اخلاق برگزار کردیم، بعضی از نهادهای نظارتی کمک زیادی این مدت به ما کردند، همه مصاحبه‌ها و شعارهای هواداران، مدیران، بازیکنان و مربیان باشگاه‌ها نظارت و قطعا برخورد متناسب با آن انجام می‌شود.

تاج از کرانچار سرمربی سابق تیم ملی امید تشکر کرد و گفت: سعی کردیم در یک فضای دوستانه مسئله جدایی او را حل کنیم، او به‌دنبال غرامت نبود که نشان از بزرگی‌اش بود، ما با پرداخت دو ماه حقوق وی قطع همکاری کردیم و قصد داریم نگاه ویژه‌ای به تیم ملی امید  داشته باشیم.

رئیس فدراسیون‌ فوتبال خاطرنشان کرد: ۴۴سال است المپیک نرفتیم و خیلی برای رسیدن به این هدف جدی هستیم، چون در سایر بخش عملکرد خوبی داشتیم، همچنین در فوتبال ساحلی، فوتسال و تیم‌های ملی خوب بودیم، در صعود به جام جهانی رکورد زدیم  و اکنون صعود تیم ملی امید اهمیت زیادی دارد، سرمربی‌هایی که مد نظر داریم را نام نمی‌برم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار