PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی بر ارائه بازی قدرتمند تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر تاکید کرد.


کیهان ورزشی-


رضا مهاجری که به دلیل شرایط پروازی سفر تیم به تهران در نشست خبری قبل از بازی مقابل پرسپولیس حضور نداشت، درخصوص بازی فردا اظهار داشت: به خوبی بر حساسیت این دیدار واقف هستیم و همچون سایر بازی‌های گذشته با تمامی توان وارد میدان مسابقه خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حواشی ایجاد شده طی روزهای اخیر بیان کرد: واضح است که هدف این افراد برهم زدن تمرکز و پایین آوردن انگیزه بازیکنان مان در دو دیدار باقی مانده فصل است.

مهاجری اضافه کرد: متاسفانه برخی رسانه وقتی مصاحبه می‌گیرند، جواب‌های دلخواه خود را برای سوالاتی که مطرح می‌شود، تنظیم می کنند تا بقول خودشان ارزش خبری و هیجان بیشتری ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه آبرو و اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازد، خاطرنشان کرد: من شخصیت حرافی ندارم و بازی کلمات را هم بلد نیستم به همین خاطر صحبت‌هایم را خیلی رک و صادقانه بیان می‌کنم و چون در حال حاضر آرامش تیمم بر سایر مسائل ارجحیت دارد، اقدام و پیگیری لازم درخصوص رفتار رسانه‌های مذکور را طی روزهای آینده انجام خواهم داد.

رضا مهاجری در ادامه افزود: ما دو بازی تا پایان فصل پیش رو داریم که هر دو برایمان مهم است، به همین منظور انگیزه زیادی برای ارائه بازی‌های قدرتمند تاثیرگذار در سرنوشت لیگ داریم تا حیثیت و اعتبار والای مان به نمایش در آید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص پیش‌بینی اش از معادلات آخر فصل ابراز داشت: پیشگو نیستم ولی چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ‌برتر است.

مهاجری در پایان اظهاراتش عنوان کرد: هواداران پرشور فوتبال تبریز مطمئن باشند که با تمامی توان و اقتدار مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و انشاالله با کسب نتیجه دل آنها را شاد خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار