PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زدم اگر فرد دیگری داور بود.
کیهان ورزشی-
رضا مهاجری بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم آنها امشب خیلی خوب تلاش کردند.

* ناظمی بدتر از پنالتی پرسپولیس را برای ما نگرفت!

وی ادامه داد:بازیکنان ما تا دقیقه ۸۳ هم بازی را خوب مدیریت کردند اما روی یک ضربه ای که قبل از خطا شدن پنالتی بازیکن پرسپولیس خطا کرد  و ما بازی با نساجی در تبریز کوپال ناظمی داور ما بود یک صحنه بدتر از این صحنه پرسپولیس را در شهر خودمان برای ما پنالتی نگرفت! اگر داور دیگری بود حرفی نمی‌زدم گلر و دفاع ما هم خوب کار کردند.

*این مساوی مبارک‌شان باشد

سرمربی ماشین‌سازی تاکید کرد: این بازی مساوی شد و مبارک شان باشد. ما تیم متوسطی هستیم. یکی از شرمندگی ها من به عنوان مربی این است که اینگونه مسایل رخ می‌دهد. من به بازیکنانم می‌گویم با داوران حرف نزنند.

* اشکال داوری ها از دپارتمان داوری است

وی افزود: اشکال از دپارتمان داوری است. مدام می‌گویند جوانمردانه بازی کنید. اول شرایط بازی جوانمردانه را مهیا کنید نمی‌دانم دپارتمان یا کمیته داوران ، داوران را چینش می‌کنند. ما مجبور شدیم احسان تاییدی را به میدان بیاوریم ولی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در هفته پایانی هم یک بازی خوب مقابل پدیده انجام بدهیم و از اعتبارمان دفاع کنیم.

*در بازی های آخر بیشتر دیده شدیم
مهاجری در مورد اینکه چطور ماشین سازی در اواخر لیگ قبراق تر بوده، گفت: ما در همه بازی ها همین بودیم ولی در این اواخر بیشتر دیده شدیم. بازی های آخر ما با استقلال ، پدیده و پرسیپولیس بود و بیشتر دیده شدیم. ما مقابل نساجی و فولاد هم خوب بودیم. مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم و هیچ تیمی مثل ما سپاهان را این همه مورد فشار قرار نداده بود. امیدوارم این یک بازی آخر هم به خیر بگذرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار