PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:باید به فوتبال ایران به خاطر چنین تیمی تبریک بگوییم آن هم به خاط فوتبالی که بازی کرد.
کیهان ورزشی-
امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی مقابل پدیده گفت: اول درباره تیم پدیده صحبت می‌کنم. باید به فوتبال ایران به خاطر چنین تیمی تبریک بگوییم آن هم به خاط فوتبالی که بازی کرد. به آقای حمیداوی، گل‌محمدی و ساکت الهامی تبریک می‌گویم. آنها لیاقت قهرمانی دارند.

وی افزود: دست تک تک بازیکنانم را به خاطر بازی امروز می‌بوسم. پیام نیازمند امروز بسیار خوب ظاهر شد و زحمات کل فصل ما را بر باد نداد. هواداران حرمت امام رضا را نگه نداشتند و این رفتارها خوب نیست اما آرزویم این است که پدیده سهمیه آسیا بگیرد چون لیاقت دارد.


قلعه‌نویی درباره پنالتی که برای پدیده گرفته شد، عنوان کرد: امیدوارم نظر فغانی درست باشد اما نظر کارشناسان این بود که پنالتی درست نبوده است. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. پیام امروز به اندازه یک فصل موقعیت گرفت. حالا ما باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه هفته آخر شما با استقلال خوزستان بازی دارید و پرسپولیس هم برای قهرمانی خواهد جنگید، نظرتان درباره این بازی چیست؟ عنوان کرد: از نظر ما بازی با استقلال خوزستان فینال است. نباید این تیم را دست کم بگیریم. بقیه هم توکل به خدا. تارتار و بازیکنان جم یک فوتبال مردانه ارائه کرده‌اند تا الان هم همین بوده است. آنها اخلاق‌مداری را هم رعایت کرده‌اند. دعا می‌کنم اگر ما دوم شدیم، پدیده هم سهمیه آسیا را بگیرد. با رفتارهایی که شد کاری ندارم، اما این تیم لیاقت دارد سهمیه بگیرد تا برای حمیداوی هم انگیزه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار