PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
برخی از نامزدهای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون اقدام به اهدای میله‌های وزنه‌برداری به هیئت‌ها کرده‌اند.
کیهان ورزشی-

وقتی پای انتخابات در رشته‌های مختلف ورزشی به میان می‌آید، مباحثی نیز در کنارش مطرح می‌شود و اتفاقاتی رقم می‌خورد که همیشه شائبه تبلیغاتی بودن حرکات را در اذهان ایجاد می‌کند. یکی از این دست اتفاقات، اهدای تجهیزات ورزشی به هیئت‌هاست؛ هیئت‌های استان‌ها که روسای‌شان بخش اصلی مجمع انتخاباتی را تشکیل می‌دهند.

اکنون فدراسیون وزنه برداری توسط سرپرست اداره می‌شود و با وجود ثبت نام از کاندیداها، هنوز درخصوص زمان برگزاری انتخابات تعیین تکلیف نشده است. در همین راستا برخی نامزدها از کمبودهای همیشگی در هیئت استان‌ها که ریشه در کم کاری گذشتگان و منع قانونی امروزی دارد، بهره برداری انتخاباتی می‌کنند، هیئت‌هایی که با حداقل بودجه و کمبودهای فراوان درخصوص تجهیزات، روزگار می‌گذرانند. با این حال، شنیده شده برخی کاندیدای انتخابات فدراسیون وزنه برداری، اقدام به اهدای میله‌های وزنه‌برداری به برخی هیئت‌ها کرده‌ و به برخی دیگر نیز چنین وعده‌ای داده است!

باید دید این اقدامات تبلیغاتی نتیجه‌ای برای این نامزدهای انتخابات در پی خواهد داشت یا اینکه همانند بسیاری از انتخابات، هیئت‌ها فردی که شایستگی دارد را انتخاب می‌کنند؛ نه کسانی که در آستانه انتخابات به صورت ناگهانی به یاد اهدای وسایل به هیئت‌ها می‌افتند. به راستی، چه منفعتی در یک فدراسیون ورزشی وجود دارد که برخی نامزدها برای رسیدن به آن حاضر هستند چنین هزینه‌ای انجام دهند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار