PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر پارس جنوبی جم به عنوان قهرمانی هجدمین دوره لیگ برتر دست یافت.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پارس جنوبی برای سومین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شد تا آقای فوتبال ایران لقب بگیرد.

پنجشنبه شب در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران، پرسپولیس به میهمانی پارس جنوبی رفت و با تک گل «ماریو بودیمیر» به پیروزی رسید تا با 61 امتیاز، جام قهرمانی را از آن خود کند.

سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر

با این اوصاف سرخپوشان پایتخت با هدایت برانکو برای سومین فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

این پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است که این تیم را در کنار سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم ها معرفی می کند. سپاهان اصفهان نیز پنج مرتبه به قهرمانی لیگ برتر رسیده است.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی جم برگزار شد را «اشکان خورشیدی» برعهده داشت.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی متوالی خود با استرس زیادی بازی را آغاز کردند و همین امر سبب شد تا پارس جنوبی کار را بهتر پیگیری کند.

شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» در چهار هفته گذشته لیگ برتر برابر حریفان به تساوی بسنده کرده بودند و آخرین پیروزی آنان روز 24 فروردین ماه و در هفته بیست و پنجم برابر سایپا بود. پرسپولیس در آن دیدار به پیروزی 3 بر 2 رسید.

زمین ناهموار ورزشگاه تختی جم سبب شد تا بازیکنان برای انجام برنامه های تاکتیکی با مشکلات زیادی مواجه شوند و بازی به سوی توپ های بلند برود.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه 32 این تیم می توانست به گل دست یابد که ضربه «علی علیپور» با فاصله اندکی از دروازه میزبان بیرون رفت.

در دقیقه 42 ارسال «مهدی ترابی» به محوطه جریمه پارس جنوبی را «ماریو بودیمیر» مهاجم اهل کرواسی پرسپولیس به خوبی تبدیل به گل کرد تا نخستین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس که در آستانه قهرمانی قرار داشتند به روش تدافعی روی آوردند و در دقیقه 65 «محسن ربیع خواه» جانشین «سیامک نعمتی» شد تا سرخپوشان پایتخت کاملا عقب نشینی کنند.

در دقایق باقی مانده بازیکنان پرسپولیس به خوبی از تک گل ارزشمند خود محافظت کرده تا در نهایت در ورزشگاه تختی جم، جشن قهرمانی برپا کنند.

ترکیب پارس جنوبی:

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، سید محمد ستاری، میثم‌نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی، محمد نوری(مجید علیاری) و میرهادی میرجوان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(امید عالیشاه)، سیامک نعمتی(محسن ربیع خواه)، ماریو بودیمیر(شایان مصلح) و علی علیپور

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
تبریک به پرسپولیس تیم همیشه قهرمان لطفا با برانکو مصاحبه کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار