PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
طراوت خاکسار نماینده کشورمان به مدال طلای لیگ جهانی سری آ ترکیه رسید.
کیهان ورزشی-

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته سری آ در استانبول ترکیه و در پایان رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار با برتری ۵ بر ۲ مقابلیو ون از چین تایپه و دارنده ۲ عنوان سومی جهان و ۳ طلای آسیا اولین مدال طلای تیم ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.
او تا پیش از رسیدن به فینال ابتدا مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد، سپس گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان را ۴ بر یک برد و در ادامه با نتیجه ۴ بر صفر لائورن فورباتو فرانسوی را از پیش رو برداشت.
خاکسار در مبارزه چهارم ۵ بر صفر شیوری ناکامورای ژاپنی را مغلوب کرد و در دور پنجم نیز ۳ بر صفر از سدالساندرا حسنی از کرواسی گذشت.
وی در نیمه نهایی ۹ بر ۴ جانا بیتس آلمانی دارنده نقره و برنز جهان را شکست داد و فینالیست شد.

*صعود بهمن عسگری به فینال
همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری موفق شد ابتدا نماینده هند را ۸ بر صفر از پیش رو بردارد و در مبارزه دوم نیز احمد شدید اردنی را ۵ بر صفر برد. وی سپس مقابل تیموفی لئونتف روسیه‌ای یک بر صفر به برتری رسید.
عسگری در چهارمین مسابقه جرمن چارپنتیر از شیلی را ۶ بر ۲ شکست داد، سپس ۵ بر صفر از سد هنری ویکوآگرجستانی گذشت و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی نیز عبدالعزیز عبدالمحمود مصری را ۲ بر یک برد و فینالیست شد.

* خدابخشی و مسکینی به مدال برنز رسیدند
در وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی خدابخشی ابتدا با نتیجه ۹ بر صفر از سد رسپ گز از ترکیه گذشت. سپس ۶ بر صفر مقابل خاویر دلستال از اسپانیا پیروز شد و در مبارزه سوم ۴ بر یک محمد الکتبی از مصر را مغلوب کرد و در ادامه ۸ بر صفر جولین شین از سوئیس را شکست داد.
وی در بازی پنجم ۳ بر ۲ آلوین کارال از کوزوو را برد، سپس ۹ بر یک مقابل برات جاکوپی از مقدونیه به برتری رسید و در ادامه ۲ بر یک وی وو چون از چین تایپه را برد و به نیمه نهایی رسید.
خدابخشی در نیمه نهایی ۲ بر صفر مقابل اوگور آکتاش از ترکیه نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این مسابقه دانیر یولداشف از قزاقستان را برد و به مدال برنز این وزن رسید.
در وزن ۶۰ – کیلوگرم، علی مسکینی ابتدا ۹ بر صفر حریف اسپانیایی را برد سپس ۲ بر صفر نماینده بلاروس را شکست داد و در ادامه نیز ۶ بر یک بر حریفی از شیلی را برد. وی در چهارمین بازی ۴ بر صفر نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت و در مبارزه پنجم ۴ بر ۳ حریف عربستانی را مغلوب کرد اما در ادامه مقابل آرای صمدانترکیه‌ای بود یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
او در این گروه ابتدا سینا جلیلیان دیگر نماینده ایران را ۵ بر ۲ برد و سپس در رده بندی دارخان اسدیلوف قزاقستانی را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار