PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی از مذاکره با یک مشتری جدید برای انتقال امتیاز باشگاه خبر داد.
کیهان ورزشی- 

دتی است که بحث انتقال امتیاز باشگاه ماشین‌سازی در گوشه و کنار محافل فوتبالی کشورمان شنیده می‌شود و بازار شایعات در این خصوص داغ است،‌ به طوری که در این مدت عنوان شده این باشگاه تبریزی مشتریانی حتی از استان‌های تهران و یا مازندران داشته است.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اخبار و شایعاتی که پیرامون انتقال امتیاز باشگاه ماشین‌سازی مطرح شده، گفت: در مقطعی که شایعه می‌کردند که باشگاه می‌خواهد واگذار شود، انصافا اینطور نبود و اسامی که مطرح می‌شد اصلا صحت نداشت. به محض این‌که بازی‌ها تمام شد عده‌ای پیدایشان شد. یک نفر از تهران آمد و به او گفتیم امکان ندارد امتیاز این باشگاه به بیرون برود. هیأت مدیره به من اعلام کرد که شما بگویید باشگاه نباید از استان خارج شود. یک نفر از تبریز آمد و فعلا با او مشغول صحبت هستند و علاوه بر این قرار است عده دیگری هم بیایند و صحبت کنند.

وی در ادامه گفت: این تیم به اسم ماشین‌سازی خواهد ماند و تغییر ماهیت آن امکان ندارد چون یک تیم هویتی است. ماشین‌سازی تیمی است که برای خیلی‌ها خاطره‌ساز است و قدمت زیادی دارد. این تیم حتی یکی، دو سال زودتر از تراکتورسازی تشکیل شد. امیدواریم آنهایی که باشگاه را اداره می‌کنند شایستگی خوبی داشته باشند که بتوانند به هواداران خوب جواب بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار