PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
برادر ملی پوش کاراته بانوان ایران آخرین وضعیت فاطمه چالاکی پس از سانحه رانندگی را تشریح کرد.
کیهان ورزشی- 

تورج چالاکی درباره سانحه تصادف رانندگی شب گذشته که منجر به آسیب دیدگی شدید چشم راست فاطمه چالاکی، ملی پوش کاراته ایران شده، اظهار کرد: این سانحه شب گذشته رخ داد. خواهرم در صندلی کنار راننده حضور داشت و دختر عمویم نیز در حال رانندگی بود که به علت برخورد با جدول متاسفانه چشم راست فاطمه شدیداً به جلوی ماشین برخورد کرده و قرنیه چشم او شدیداً دچار آسیب دیدگی می‌شود.

وی افزود: پس از این اتفاق او را به بیمارستان فارابی تهران منتقل کردیم و پزشکان چشم او را مورد معاینه قرار دادند. او به غیر از نور هیچ چیز دیگری را نمی‌تواند ببیند. باید ۳ عمل جراحی به فاصله چند روز بر روی چشم فاطمه انجام شود.

برادر ملی پوش کاراته بانوان ایران خاطرنشان کرد: شدت برخورد زیاد بوده و از مردم می‌خواهیم برای بازگشت بینایی خواهرم دعا کنند. پزشکان اظهار نظر خاصی نمی‌کنند و وضعیت او پس از انجام عمل جراحی مشخص می‌شود اما احتمال بازگشت بینایی کامل بسیار کم است.

فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری و پرافتخار کاراته ایران که چند مدال قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد شب گذشته (جمعه) در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید از ناحیه چشم سمت راست شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار