PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی با برتری شاگدران برانکو به پایان رفت.
کیهان ورزشی-

دیدار تیم‌های داماش گیلانیان و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار بود ساعت 21 آغاز شود اما به دلیل اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور هواداران این تیم در ورزشگاه و حضور صددرصدی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد این بازی در این ساعت برگزار شد. این بازی از ساعت 23:20 آغاز شد و درنهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران دو تیم پیش از شروع بازی بیش از دو ساعت معطل در ورزشگاه حضور داشتند و با اعتراض های پی در پی و شکستن صندلی ها نارضایتی خود را از روند برگزاری مسابقات به این شکل اعلام کردند. اتفاقات مسابقه امروز به حدی بود که سعید فتاحی محروم و بهاروند و طالقانی به کمیته اخلاق احضار شدند تا به نوعی شب سیاه فوتبال در ایران رقم بخورد. 

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: بابک داوری، علی دودانگه،  حسین زرگر، کوپال ناظمی و  حسین مرادی

کارت زرد:  محمد مختاری از داماش و مهدی شیری از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل: علی علیپور (22)

ترکیب داماش گیلانیان: جاسم یاسراللهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، جابر نصیری، میلاد پورصف شکن، علیرضا توکلی( 62- علی آل کثیر)، عباس کندل و میثم فرزانه(71- مرتضی حیدری).

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی( 64- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی( 90+2 حسین ماهینی)، ماریو بودیمیر(83- مهدی شریفی) و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار