PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
پس از حواشی اخیر پیرامون ستاره برزیلی پاریسی ها حالا با درگیری فیزیکی پدر نیمار با یک عکاس خبری، موردی دیگری به حواشی پرتعداد زندگی شخصی این خانواده اضافه شد.

کیهان ورزشی-

پس از آنکه نیمار به تعرض به یک زن برزیلی در پاریس متهم و جزئیاتی برای رد ادعای بی‌گناهی وی منتشر شد، اکنون پدر او نقش اول ماجرای جنجال‌آفرینی در این خانواده شده است.

نیمار به دلیل پاره شدن رباط قوزک پای راستش در بازی دوستانه روز گذشته (پنجشنبه) تیم ملی برزیل مقابل قطر، کوپا آمه‌ریکا را از دست داد و به خانه برگشت. او و پدرش در مسیر بازگشت به خانه اما با خبرنگاران و عکاسانی مواجه شدند که سعی در ارسال آخرین اخبار از وضعیت ستاره PSG‌ داشتند.

یکی از این اصحاب رسانه، عکاس خبرگزاری رویترز بود که در فرودگاه شهر برازیلیا تلاش داشت از نیمار در حالی که با عصا حرکت می‌کرد عکسبرداری کند که اقدام او به مذاق پدر ستاره سابق بارسلونا خوش نیامد و منجر به درگیری طرفین شد.

پدر نیمار با دیدن این صحنه، به سمت عکاس رویترز رفت و دوربین او را گرفت و به زمین پرتاب کرد. با این حال عکاس رویترز که با دو دوربین در محل حاضر شده بود، با دوربین دومش از حمله پدر نیمار عکس گرفت. با دیدن این صحنه پدر نیمار تسلیم شد و دوربین اول را به عکاس رویترز برگرداند.

این سوژه ها و حواشی زندگی این ستاره این روزها تمامی ندارد و این بار پدر بازیکن نیز سبب ایجاد یک حاشیه جدید برای وی شد.
برچسب ها: پاری سن ژرمن ، نیمار
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار