PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
ملی‌پوشان ایران مقابل کره به نتیجه تساوی دست یافتند.
کره جنوبی 1 - ایران 1/ نمایش امیدوارکننده ملی‌پوشان ایران در سئول


کیهان ورزشی-

در دومین بازی دوستانه تحت هدایت مارک ویلموتس، تیم ملی ایران امروز در ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل کره جنوبی قرار گرفت که این بازی با حساب یک - یک به پایان رسید.

شاگردان ویلموتس بازی را بهتر از تیم میزبان شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی بازی با پرس از جلو به دنبال نزدیک شدن به دروازه کره و بهره بردن از اشتباهات مدافعین کره بودند. ضربات از راه دور در نیمه نخست در دستور کار بازیکنان ایران بود و در چند صحنه نیز این ضربات خطراتی را روی دروازه کره ایجاد کرد. کره که از حمایت تماشاگران خود بهره‌مند بود در دقایق پایانی نیمه نخست به توپ و میدان مسلط شد و بازیکنان این تیم چند بار به شکلی خطرناک دروازه بیرانوند را تهدید کردند و یک بار نیز دیرک دروازه ایران را به لرزه درآوردند.

با شروع نیمه دوم باز هم ایران تیم برتر میدان بود و یک بار نیز با شوت نوراللهی دروازه کره در آستانه باز شدند قرار گرفت که این ضربه به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد. در اواسط نیمه دوم روی اشتباه مدافعین تیم ملی و در روندی خلاف جریان بازی کره جنوبی به گل رسید تا پس از قریب به 9 سال دروازه ایران مقابل کره باز شده باشد با این گل تنها 4 دقیقه دوام آورد چرا که در دقیقه 62 و روی ارسال رضاییان و اشتباه مدافع کره‌ای دروازه این تیم باز شد تا بازی با تساوی دنبال شود. در ادامه نیز با توجه به کثرت تعویض‌ها بازی از آن ریتم تند 60 دقیقه ابتدایی خارج شد و در نهایت نیز بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید تا روند نباختن ایران مقابل کره جنوبی به 6 بازی برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار