PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
سرمربی تیم ملی کره جنوبی از انسجام بالای تیم ملی ایران تمجید کرد.


کیهان ورزشی-


پائولو بنتو  اظهار داشت: من نمی‌خواهم در این شرایط تیم ملی ایران را به لحاظ فنی و تاکتیکی تجزیه و تحلیل کنم. این درست نیست که بعد از این دیدار ایران را مورد آنالیز قرار بدهم چون قبلا در خصوص ایران و شرایط صحبت‌هایم را انجام دهم.اگر چه این بازی دوستانه بود اما یک مسابقه سنگین را شاهد بودیم.در قاره آسیا که می خواهند برای مقدماتی جام جهانی بجنگند این فرصت مناسبی بود.

وی در خصوص اینکه تیم استرالیا قوی تر بود یا ایران که وی گفت: به نظرم هر دو تیم یک سطح بودند. هم استرالیا قوی بود و هم ایران. آنها کمی شبیه به هم بودند چون هم استعدادهای خوبی دارند و هم بازیکنان با تجربه خوبی دارند.کی‌روش انسجام خوبی به تیم ملی ایران داده بود که باعث شده این تیم قدرتمند بازی می‌کند.

سرمربی کره در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه راضی هستید گفت: اگر چه این بازی دوستانه و سنگین بود ولی تساوی نتیجه منصفانه و عادلانه بود.

وی افزود: کره جنوبی بعد از ۸ سال دروازه ایران را باز کرد، من 16 بازی قبلی کره را مورد تحلیل قرار دادم و این آنالیزها و تحلیل‌ها ادامه دارد که بتوانیم تاکتیک‌های مناسب را برای هر بازی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد: الان برای ما فوتبال بازی کردن مهم تر است، باید خودمان را آماده کنیم که در هر مسابقه یک رقابت شدید داشته باشیم.

بنتو ادامه داد:با این بازی های دوستانه باید نقاط ضعفمان را پیدا کنیم که پنهان هستند و خیلی‌ها آن را نمی‌بینند.نقاط قوتمان را هم باید بیشتر تقویت کنیم. من به نقاط ضعف و قوت تیم ملی کره رسیده ام اما نشست خبری جایی نیست که بخواهم آن‌ها را تشریح کنم.

وی تاکید کرد: این شکل از تساوی ناامیدکننده نیست. یک بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم و هر دو تیم شانس برد داشتند.هر دو تیم هم در دفاع و هم در حمله خوب کار  کردند و شاید به خاطر محکم بودن برنامه‌های دفاعی بود که فرصت گلزنی کم بود.

بنتو تصریح کرد: ما بعد از زدن گل اول فرصت داشتیم که بازی را در اختیار خودمان بگیریم اما آنها تیم قدرتمندی بودند. تیم ملی ایران بلافاصله خط دفاع ما را تحت فشار قرار داد و به گل رسید.

سرمربی کره در پاسخ به این سوال که آیا واقعا از این بازی رضایت دارد گفت: من به تنهایی نمی‌خواهم این دیدار را آنالیز کنم. به محض پایان بازی نمی‌شود به آنالیز دقیقی رسید ولی می‌دانم ایران در 8 سال گذشته از کره گل نخورده بود. تاکید می‌کنم کره می‌خواهد 90 دقیقه بجنگد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار