PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما برای دیدار مقابل روسیه سرویس های قدرتمند بود و به بهترین صورت این کار را انجام دادیم. شانس دیگری برای پیروزی مقابل روسیه نداشتیم.
کیهان ورزشی-
ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیمش مقابل روسیه در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: از مردم ایران مخصوصاً مردم خوب ارومیه، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند. اگر قرار باشد یک بار دیگر در ارومیه بازی کنیم نیازمند حمایت چنین تماشاگرانی هستیم. برای ما مهم این است که حتماً به فینال برویم و مشخص نیست تا انتها صدرنشین باشیم.

وی درمورد نوسان در بازی تیم ایران مقابل تیم های مختلف، خاطرنشان کرد: ما در گذشته شروع بدی در تورنمنت ها داشتیم، اما این بار تورنمنت را خوب شروع کردیم. کیفیت بالای ملی پوشان ایران موجب می شود تا برای هر امتیاز بجنگند. بازی مقابل تیم هایی که خیلی تلاش می‌کنند و می خواهند ما را شکست بدهند کمی سخت است؛ در ست دوم از حریف عقب افتادیم، اما خیلی خوب و بدون پذیرش شکست جنگیدیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما برای این بازی زدن سرویس های قدرتمند بود و به بهترین صورت این کار را انجام دادیم. شانس دیگری برای پیروزی مقابل روسیه نداشتیم، چون دریافت کننده های خوبی دارند. اگر توپ راحت به دست پاسور آنها می رسید کار ما خیلی سخت می شد. موسوی، فیاضی و معروف در این بازی سرویس های خوبی زدند. به صورت کلی تلاش کردیم روی زدن سرویس تمرکز کنیم و این موضوع بسیار به ما کمک کرد.

کولاکوویچ در مورد بازی های هفته آینده و اینکه آیا قرار است بازهم از همین ترکیب استفاده شود یا شهرام محمودی به تیم اضافه خواهد شد، عنوان کرد: این برای بار سوم است که این سوال از من پرسیده می شود و فکر می‌کنم شما با من شوخی می‌کنید، اما یک سوال جدی هم پرسیدید که سورپرایز شدم. درمورد شهرام محمودی باید بگویم که او از ناحیه مچ پا مصدوم بود و نمی توانست پرش داشته باشد و در حال مداوا است. با وی در تماس هستیم و در فرصت های آینده از حضور وی استفاده می‌کنیم.

برچسب ها: والیبال ، کولاکوویچ
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار