PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
مدیران باشگاه پرسپولیس فردا (دوشنبه) برای امضا قرارداد با چاچیچ گزینه نهایی سرمربیگری خود راهی ترکیه خواهند شد.
کیهان ورزشی-
پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و منتفی شدن حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو، مسئولان پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی آغاز کردند.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه و علی رغبتی و مهدی محمد نبی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس فردا برای انجام مذاکرات نهایی با «آن ته چاچیچ» راهی ترکیه خواهند شد و در صورت توافق نهایی با این مربی تا روز سه شنبه او به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

چاچیچ سابقه سرمربیگری تیم ملی کرواسی را در کارنامه کاری خود داشته است و به نظر می‌رسد او پیشنهاد برانکو به مدیران پرسپولیس بوده است. چاجیج یورو سرمربی کرواسی بوده و در مرحله گروهی اسپانیا را شکست داده است. تیم تحت هدایت چاچیچ در مرحله حذفی مقابل پرتغال شکست خورد.

تا پیش از پیشنهاد این مربی به مدیران پرسپولیس، «ده بیاسی» و «ماسیمو کاررا» ایتالیایی گزینه‌های هدایت سرخ پوشان پایتخت بوده‌اند که گفته می‌شود در صورت عدم توافق با گزینه کروات مسئولان پرسپولیس در ترکیه به ترتیب با ده بیاسی و ماسیمو کار را مذاکره خواهند کرد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات اولیه با چاچیچ به عمل آمده است.

برچسب ها: پرسپولیس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهپوری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
می خواستم از مجله خوب و پرمحتوای کیهان ورزشی بخصوص از سید بزرگوار استاد خودم تشکر کنم.آرزوی موفقیت برای کیهان ورزشی دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار