PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
به نظر می رسد پرونده حضور آیاندا پاتوسی در استقلال بسته شده و مسئولان این تیم باید در خط هافبک خود به دنبال گزینه دیگری باشند.
کیهان ورزشی-
آیاندا پاتوسی بهترین خرید استقلال در لیگ هجدهم محسوب می شود. او هرچند در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست اما آن قدر عملکرد خوبی داشت که به سرعت به چهره ای محبوب نزد هواداران تبدیل شد.

او به طور قرضی استقلالی شد اما در قراردادش بندی وجود داشت که با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی برای یک فصل دیگر استقلالی می ماند.
باشگاه استقلال در مهلت تعیین شده طلب باشگاه کیپ تاون را پرداخت نکرد تا سرنوشت این بازیکن برای ادامه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی از دست باشگاه استقلال خارج شود.
این هافبک آفریقایی باشگاه استقلال پس از اتمام مهلت قرارداد قرضی خود با این تیم به کیپ تاون سیتی بازگشته است.
امروز آخرین فرصت پرداخت طلب پاتوسی بود و باشگاه استقلال نتوانست طلب کیپ تاون سیتی را پرداخت کند و به نظر می رسد با این اتفاق پرونده حضور وی در این تیم بسته شد و مسئولان استقلال برای خط هافبک خود باید به دنبال گزینه دیگری باشند.

آیاندا پاتوسی ۲۶ ساله آفریقایی ۶ ماه فوق العاده را با پیراهن استقلال سپری کرد و در جریان ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها، چهار گل و پنج پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار