PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت طی حکمی سرمربی جدید این تیم را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول منصوب کرد.
کیهان ورزشی- 

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت طی حکمی، علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل 98-99 منصوب کرد.

نظرمحمدی پیش‌ازاین در رقابت‌های لیگ دسته دوم و دسته اول به‌عنوان سرمربی در سپیدرود رشت حضورداشته است، وی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فصل 94-95 موفق به صعود به مرحله دوم مسابقات شده و در این مرحله با نخستین شکست در مرحله پایانی مسابقات به دلیل اختلاف‌نظر با پورمحسن مدیرعامل وقت باشگاه، از سپیدرود کنار گذاشته شد، فرشاد پیوس جایگزین نظرمحمدی شده و سپیدرود با سرمربیگری آقای گل اسبق فوتبال ایران به لیگ دسته اول صعود کرد.

نظرمحمدی در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل 95-96 به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب‌شده بود و در پایان فصل به همراه این تیم با کسب 61 امتیاز به‌عنوان تیم دوم به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. نظرمحمدی در رقابت‌های لیگ برتر فصل 96-97 نیز با سپیدرود رشت استارت زده و پس از کسب نتایج ضعیف توسط کیومرث بیات مالک وقت باشگاه سپیدرود از تیم کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل 97-98 با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد، این تیم به دلیل نامه انصراف بیات با بحران مالکیتی روبه‌رو بوده و دو گزینه بومی خواهان خرید این باشگاه هستند، گزینه‌هایی که برای خرید سپیدرود نیاز به جلب رضایت علی کریمی مالک اسبق این باشگاه دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار