PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
خبرها حکایت از حضور برخی افراد در باشگاه پرسپولیس دارد که سابقه خوب و روشنی در فوتبال ایران ندارند.
کیهان ورزشی-

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس هواداران این مجموعه هر روز نگران تر از دیروز هستند و دغدغه آنها از بین رفتن ثباتی است که طی این سالها در درون تیم و در بحث فنی ایجاد شده بود و مهمترین پرسش نزد آنها به نام سرمربی بعدی خلاصه می شود.

 مدیران این باشگاه نیز در تلاشند تا بهترین گزینه را روی نیمکت بنشانند.

با وجود این تلاش های شبانه روزی تعدادی از مدیران پرسپولیس هنوز از حجم نگرانی های هواداران تیم سرخپوش کاسته نشده است و در چنین شرایطی خبر می رسد که برخی افراد پای شان به باشگاه باز شده و منتظر دریافت حکم از سوی مدیریت هستند؛ آدم هایی که در فوتبال ایران به دلالی و زد و بند در بخش های مختلف تحت عنوان چهره های رسانه ای معروف هستند.

اطلاعاتی که برخی منابع به ما داده اند این وظیفه را برایمان ایجاد می کند که به مدیران این باشگاه درباره آدم های عوضی و فرصت طلب هشدار بدهیم؛ کسانی که ظاهرا با رفتن برانکو و بلاتکیلفی این روزهای باشگاه مردمی پرسپولیس عرصه را برای بهره برداری از اعتبار پرسپولیس و رسیدن به منافع شخصی آماده دیده اند و متاسفانه مورد حمایت افرادی در بدنه باشگاه هستند.

 باشگاه پرسپولیس طی این سالهای پر از موفقیت در بخش هایی به ثبات رسیده و این ثبات حاصل کار افرادی است که دلسوزانه تلاش کردند و بیم این می رود فرصت طلبان که افرادی خوشنام نیستند با حضورشان و دریافت حکم از مدیریت باشگاه از میراث این سالها برای خود نفع شخصی درنظر بگیرند.

این چند خط را برای هشدار به مدیران باشگاه منتشر کردیم و اگر لازم بود طی روزهای آینده درباره برخی مسایل و رزومه افراد دلال مسلک و فرصت طلب مورد نظرمان بیشتر خواهیم نوشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار