PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کلمبیا مسئولیت حذف این تیم از کوپا آمریکا را بر عهده گرفت و تاکید کرد پنالتی دست خدا است.
کیهان ورزشی-

به نقل از futbolete، تیم ملی فوتبال کلمبیا که کارلوس کروش هدایت آن را بر عهده دارد، در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شد و از صعود به نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بازماند.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از حذف تیمش از کوپا آمریکا ۲۰۱۹ گفت: تنها کسی که مسئول این شکست و عدم صعود به مرحله بعد کوپا است من هستم. من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم. می‌خواهم به بازیکنان تیم فوتبال شیلی بابت صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها تبریک بگویم. ما تلاش زیادی کردیم و از ابتدا تا انتهای بازی به دنبال کسب برد بودیم و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردیم. پنالتی بیشتر دست خدا است تا در پاهای بازیکنان. در اواخر بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود. ما در خیلی از جنبه‌های بازی توانستیم فوتبال بهتر ارائه دهیم و فراتر از انتظارها بودیم. من آینده تیم فوتبال کلمبیا را خیلی روشن می‌بینیم و معتقد هستم تیم ما پیشرفت خوبی داشته است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من از انتقادها استقبال می‌کنم و به دنبال نظرات و انتقادها در روزهای آتی خواهم بود. وظیفه یک سرمربی است که از انتقادها و نظراتی که باعث پیشرفت تیم او می‌شود بتواند تمایز ایجاد کند و از آنها استفاده کند.

سرمربی پرتغالی در نهایت درباره وجود چند بازیکن بالای ۳۰ سال در تیمش گفت: در تیم ملی کلمبیا، ۳ یا ۴ بازیکن بالای ۳۰ سال هستند که طبیعی است و هر تیمی در دنیا چنین شرایطی دارد. فرانسه در حالی توانست قهرمان جام جهانی شود که ۶ یا ۷ بازیکن بالای ۳۰ سال داشتند. این چرخه سنی در تیم ما طبیعی است. ما به خاطر سن و سال نبود که بازنده شدیم بلکه فوتبال خوبی ارائه دادیم و فقط در پنالتی به حریف خود باختیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار