PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۴۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند درباره یک خبر عجیب که امروز منتشر شد پیگیری‌های لازم را انجام دهند و در همین راستا یک پرسش را از مالک باشگاه پدیده مطرح کرده‌اند.

کیهان ورزشی-

مدت زمان اندکی پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر تلاش باشگاه استقلال برای جذب دروازه‌بان خارجی، یک خبر عجیب منتشر شد با این مضمون که باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن سید مهدی رحمتی است؛ خبری که با تکذیب رحمتی همراه شد و سخنگوی باشگاه پدیده نیز آن را رد کرد.

اما اتفاق وقتی مهم جلوه کرد که فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده در مصاحبه ای اعلام کرد: مسئولان استقلال با من تماس گرفتند و من هم گفتم رحمتی به هیچ عنوان به استقلال بر نمی‌گردد همانطور که گل محمدی در مشهد ماند. قرارداد ما با رحمتی 2 ساله است و چشم‌انداز ما حضور پرقدرت و موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

این مصاحبه سبب شد تا مدیران استقلال برای یافتن نام فردی که با حمیداوی تماس گرفته به صرافت بیفتند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در اینباره گفت: احساس می کنیم توطئه ای در کار است و برخی می خواهند آرامش را از دروازه بان ما سید حسین حسینی بگیرند. اول خبر جذب گلر خارجی مطرح شد و امروز هم خبر بازگشت رحمتی. ما از مالک باشگاه پدیده می خواهیم نام مدیری که از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته است را رسما اعلام کند و منتشر این موضوع می مانیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار