فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی و تحت هدایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان برگزار شد.
کیهان ورزشی-
کادر فنی پرسپولیس حدود ٣٠دقیقه قبل از آغاز تمرین به زمین آمدند و موانع لازم را برای برگزاری تمرین جانمایی کردند و در ادامه و پس از حضور بازیکنان در زمین، کالدرون به مدت پنج دقیقه نکات لازم را به بازیکنان متذکر شد و سپس بازیکنان برای گرم خود دور زمین دویدند و مربیان نیز آنها را همراهی می‌کردند.

پس از حدود ۳۰ دقیقه انجام تمرینات بدنسازی، مرور برنامه‌های تاکتیکی در دستور کار بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت.

در تمرین امروز حدود ۱۰۰ نفر از هواداران نیز برای تماشای تمرین تیم محبوب خود در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

از جمله نکات جالب توجه در تمرین امروز، غیبت مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بود که موجب شد هر سه دروازه‌بان در تمرینات گروهی شرکت کنند.

پاسکاری‌های ترکیبی تحت فشار و سانتر از جناحین برنامه دیگر کالدرون برای سرخ‌پوشان بود؛ گل‌های زیبای شجاع خلیل زاده در این برنامه تمرینی موجب شد هواداران او را مورد تشویق قرار دهند.

شایان مصلح هم مانند روزهای اخیر به مرور برنامه‌های درمانی پرداخت. محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس نیز در تمرین امروز غایب بود.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار