PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
کیهان ورزشی-
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه از ساعت 18:30 در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانیم: 

* پیش از آغاز تمرین خبرنگار رسانه‌های گروهی با بازیکنانی نظیر دانیال اسماعیلی‌فر، آرش رضاوند، رشید مظاهری، محمد انصاری و مقداد محمدی گفت‌وگو کردند. 

* در همان ابتدای تمرین مسوولان بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال کاتالوگی در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار دادند که برای اولین‌بار طی سال‌های اخیر این اتفاق رخ داد. در این بروشور اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی و همچنین اعضای کادر فنی این تیم منتشر شده بود. 

* پیش از شروع تمرین ویلموتس بازیکنان را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت سپس در ادامه بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته و کار تاکتیکیرا آغاز کردند. 

* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی امروز میهمان ویژه تمرین تیم ملی بود. پیش از شروع تمرین نیز اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با سلامت در حالی که پرچم ایران را در دست داشت عکس یادگاری گرفتند. 

* بخش ابتدایی تمرین به کارهای استقامتی اختصاص داشت که وحید هاشمیان روند آ‌ماده‌سازی ملی‌پوشان را عهده‌دار شد؛ ضمن آنکه هاشمیان صحبت‌های مارک ویلموتس را به بازیکنان منتقل می‌کرد. هنگامی که بازیکنان مشغول دادن پاس به یکدیگر بودند هاشمیان به نقل از ویلموتس خطاب به بازیکنان گفت شما باید با یکدیگر حرف بزنید توپی را که ارسال می‌کنید باید سرعت داشته باشد و پاس‌هایی را که به هم می‌دهید باید به شکلی باشد که بازیکن گیرنده پاس به خاطر ضربه نایستد. در این آیتم ویلموتس به دقت عملکرد بازیکنان تیم ملی را زیر نظر داشت. 

* مهرداد محمدی لژیونر جدید تیم فوتبال ایران به دلیل تشابه چهره با برادرش مورد استقبال قرار گرفته بود و برخی از خبرنگاران وی را با میلاد محمدی اشتباه گرفته بودند. 

* علی کریمی و رضا اسدی جزو بازیکنانی بودند که با توجه به روشن نشدن تکلیف این بازیکنان برای لیگ نوزدهم مورد توجه نماینده‌های رسانه‌ها قرار گرفتند اما این دو نفر حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشدند. 

* بعد از گذشته 20 دقیقه از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران خبرنگاران به بیرون هدایت شدند و نمایندگان رسانه‌ها به همین دلیل با توجه به برگزاری تمرین تیم ملی امید در زمین شماره یک کمپ تیم ملی به محل تمرین شاگردان مجیدی رفتند. 

* تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید قرار است روز دوشنبه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار