PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
بازیکنان سپیدرود چند بازی تدارکاتی را در برنامه دارند.
کیهان ورزشی- 

قرارداد 26 بازیکن تیم سپیدروز رشت امروز در هیات فوتبال استان گیلان ثبت می‌شود تا تمام بازیکنان این تیم مشکلی برای دریافت مجوز بازی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک را نداشته باشند.

علاوه بر پویا نزهتی و میثم فردوسی که تنها بازماندگان سپیدرود از فصل گذشته هستند، قرارداد مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی و مجتبی محبوب مجاز به عنوان بازیکن جدید و همچنین جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد، مهدی محمدپور، امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری به عنوان سهمیه زیر23سال امروز در هیات فوتبال استان گیلان به ثبت می‌رسد.

علاوه بر این بازیکنان مسئولان سپیدرود با نظر سرمربی این تیم قصد دارند یک دروازه‌بان را نیز به جمع سرخپوشان اضافه کنند. ضمن اینکه سعیدقدمی بازیکن تازه وارد سپید رود در روز اول تمرینات دچار مصدومیت شده و مسئولان تیم در انتظار جواب پزشکان هستند، اگر مصدومیت این هافبک اسبق پرسپولیس و فولاد جدی و طولانی باشد ممکن است او از لیست فصل جدید تیم کنار گذاشته  تا بازیکن دیگری در پست او جذب شود.

شاگردان علی نظرمحمدی امروز اردوی خودشان را در رشت به پایان می‌رسانند و فردا صبح راهی تهران می‌شوند تا اردویی 8روزه را در پایتخت برگزار کنند.

بازیکنان سپیدرود در این اردو و طبق برنامه ریزی انجام شده روز 2شنبه 31تیر در کمپ الیاف تهران به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند. آن‌ها همچنین 3بازی تدارکاتی دیگر را با تیم‌های خوشه طلایی ساوه و سرخپوشان پاکدشت و همچنین یک تیم لیگ برتری را در برنامه دارند.

بازیکنان سپیدرود طی مدت حضور در تهران، برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک حاضر خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار