PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
مدافع چند فصل اخیر آژاکس به طور رسمی به راه‌راه پوشان تورین ملحق شد.
کیهان ورزشی-
باشگاه یوونتوس امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد ماتیس دلیخت را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. این مدافع هلندی که روز گذشته تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس را با موفقیت پشت‌سر گذاشت، در ازای 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به راه‌راه پوشان تورین پیوست.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این گزارش داده بودند، در قرارداد این مدافع هلندی با یوونتوس بند فسخ 150 میلیون یورویی وجود دارد که تا ماه ژوئن 2022 قابلیت فعال شدن نخواهد داشت و رقم بند فسخ این بازیکن از این تاریخ به بعد، سال به سال بیشتر خواهد شد. دستمزد مدافع چند فصل اخیر آژاکس در یوونتوس هم 7.5 میلیون در سال است که با پاداش‌های در نظر گرفته شده تا 12 میلیون یورو می‌رسد.

دلیخت 19 ساله که پست تخصصی‌اش بازی در پست دفاع میانی است، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هم قرار داشت اما ترجیح داد برای ادامه دوران بازیگری‌اش راهی سری A ایتالیا شود.

مدافع تیم ملی فوتبال هلند فصل گذشته در 55 بازی برای آژاکس به میدان رفت و موفق به ثمر رساندن 7 گل شد که می‌توان به گلزنی او مقابل یوونتوس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و گشودن دروازه تاتنهام در مرحله نیمه‌نهایی همین رقابت‌ها اشاره کرد.

برچسب ها: یوونتوس ، دلیخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار