PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا و غلامرضا محمدی محکم به کارشان ادامه بدهند؛ بهتر از اینها نداریم.
کیهان ورزشی- 

علیرضا دبیر، بعد از دریافت حکم ریاستش در فدراسیون کشتی گفت: بعد از 15 سال برگشتم که این اتفاق خیلی بدی است. دیشب هم به عباس جدیدی گفتم به فدراسیون بیا تا بقیه هم بیایند. من آمدم که این چیزها نباشد؛ درب فدراسیون به روی همه باز است. امروز خواستم عباس جدیدی هم باشد تا قهرمانان را هم کنار هم داشته باشیم. زشت است که این قهرمانان نباشند. کسی پشت سر نفرات قبلی حرف بزند ناراحت می‌شوم؛ خوب یا بد، گذشته و از غیبت گذشته‌ها خوشحال نمی‌شوم.

وی ادامه داد: خواهش می‌کنم هر کدام از دوستان که گزارش کار را می‌دهند پشت سر قبلی ها حرف نزند. من همه چیز را می‌دانم و حتی می‌دانم چه کسانی در فضای مجازی ادمین بودند و علیه من نوشتند و من را تخریب کردند. حتی کسانی که ضد من و مادرم نوشتند؛ حتی از یک نفر از آنها شکایت کرده‌ام و بزودی بررسی می‌شود. شاید این فرد به درد کار فنی هم بخورد، اما او را به دادگاه می‌کشانم.

*روحیات رسول را خوب می شناسم

دبیر افزود: محمد بنا و غلامرضا محمدی محکم به کارشان ادامه بدهند؛ بهتر از اینها نداریم. رسول خادم خیلی برای کشتی زحمت کشید و هیچ کس نمی‌تواند منکر شود. اگر 4 تا کشتی‌گیر بی‌نظیر در تاریخ باشند 2 نفر از آنها عباس و رسول هستند. با رسول سال‌ها در کشتی و شورا کار کردم و خیلی خوب روحیاتش را می شناسم؛ برای او احترام قائلم. با صراحت می‌گویم کسی با ما کار کند در خدمتش هستیم؛ ما چیز پنهانی نداریم. هرکسی خالصانه کار کند در خدمتش هستیم. ما نیامدیم غیبت کسی را بکنیم یا بد کس دیگری را بگوییم.کادر فنی محکم کارش را ادامه بدهد.

رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: از بنی‌تمیم تشکر می‌کنم؛ امیدوارم رها نشود. وزارت ورزش افرادی که کار کردند و سالم هستند را باید حفظ کند. از نعمتی هم تشکر می‌کنم که با برگزاری انتخابات کار بزرگی کرد. ابتدا گفتند سیاسی است، اما او کشتی‌گیر بوده و با خیلی از بزرگان، کشتی گرفته است. البته به خود ما هم گفتند سیاسی؛ چه ایرادی دارد که ما وارد سیاست شدیم، رفتیم و کار یاد گرفتیم؛ از امثال نعمتی هم باید استفاده کرد.

*اختلافات به کشتی ضربه می زند

دبیر با بیان اینکه در سال‌های اخیر وزارت ورزش و فدراسیون کشتی با هم اختلاف داشتند، تصریح کرد: واقعیت این است که این اختلاف نظرها را باید کنار گذاشت؛ اگر این اختلافات به وجود بیاید به کشتی ضربه می‌زند. اختلافاتی که در چند سال گذشته بین وزارت و فدراسیون بود را دیدیم. تعارف که نداریم بالاخره وقتی تیم می بازد وزیر باید برود پاسخگو باشد و او هم باید از فدراسیونش جواب هم بگیرد وگرنه وزارت و کمیته هزار و یک جور می‌توانند جلوی کار را بگیرند. از دوستان می خواهم ما را کمک کنند. همینکه وزیر قول داد امروز به تمرین تیم های ملی بیاید نشان دهنده این است می خواهد به کشتی کمک کند.

وی افزود: کشتی مثل فرفره هست؛ بال‌های متعددی دارد که یکی از این‌ها مربی هست، یکی کشتی‌گیر و یکی دیگر پرسنل؛ همه باید به هم کمک کنیم تا کشتی پیش برود.

*برخلاف رسول وارد ریز کارها می شوم

دبیر در ادامه با اشاره به مدیریت رسول خادم گفت: فرقی که با رسول خادم دارم این است که وارد ریز کارها می‌شوم. دوستانی که با من صادقانه کار کنند در خدمتشان هستم. از غیبت کردن اصلا خوشم نمی‌آید و واقعا ناراحت می‌شوم. خواهش می کنم دوستان پشت دیگران پیش من حرف نزنند. دوره گذشته تمام شد و فقط باید کار کنیم. رسول خادم حتما زحمت زیادی کشید، اما انرژی او در ۲ یا ۳ جا صرف شد و قطعا اگر فقط در مدیریت یا حوزه فنی بود موفق‌تر می‌شد. او جزو ۴ قهرمان بزرگ ماست و افتخارات زیادی را برای ورزش کشور به ارمغان آورده است. چند سال در اردوهای تیم ملی و شورای شهر در خدمت او بودم و از او بخاطر زحماتش تشکر می‌کنم.

وی افزود: خیلی از دوستان ۱۴ یا ۱۵ سال در فدراسیون هستند و حالا افراد دیگری آمدند، خب شما بروید یا اصلا بمانید. این من ها کار را خراب می‌کند. خیلی حرف‌ها زده شد که دبیر آمده کشتی بانوان را تعطیل کند یا این و آن را بردارد اما همه دوستان حتی در کشتی بانوان با قدرت کار کنند؛ کسی کار نکند با من به مشکل می خورد.

*آنقدر در فدراسیون هستم که از من خسته می شوید

رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: اهل مسافرت رفتن نیستم و نه می‌خواهم مربی شوم. همیشه در فدراسیون هستم، آنقدر که از من خسته می‌شوید. بعد از انتخابم 3 نفر از روسای هیات‌ها استعفا دادند، اما زنگ زدم و گفتم که استعفای شما را پاره کردم، صدای آنرا می شنوید؟ همه چیز تمام شده است و باید با هم کار کنیم. 

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: از افرادی که کار کنند حمایت می‌کنم؛ برای حذف کردن نیامدم. شنیدم که گفتند دبیر باید نیروهای فدراسیون رو بیرون کند یا کشتی بانوان را تعطیل کند، اما این اخبار درست نیست و نمی‌دانم منشا آن کجاست. از همه دوستان و کسانی که امروز تشریف آوردند تشکر می‌کنم. کار برای خدا باشد خوب است؛ اگر می‌خواهند کار کنند که من ببینم این کار را نکنند. فقط کار کار کار.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار