PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران لیست نهایی نفرات اعزامی به اردوهای تدارکاتی برون مرزی تیم ملی قبل از جام جهانی را اعلام کرد.
کیهان ورزشی-
مهران شاهین‌طبع اسامی 12 بازیکن را برای سفر بامداد پنجشنبه به کشور پرتغال اعلام کرد. این نفرات که از بین 15 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب شده‌اند‏، بامداد روز سوم مرداد راهی پرتغال می‌شوند.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
- صمد نیکخواه‌بهرامی
- حامد حدادی
- محمد جمشیدی
- بهنام یخچالی
- سجاد مشایخی
- محمد حسن‌زاده
- مایک رستم‌پور
- آرون گرامی‌پور
- آرمان زنگنه
- میثم میرزایی
- حامد حسین‌زاده
- رسول مظفری


مسعود قاسمی به عنوان سرپرست، فرزاد کوهیان، محمد عابدینی و مهران آتشی به عنوان مربی، بهروز مهدوی به عنوان مربی بدن‌ساز، مصطفی نجاتیان به عنوان پزشک، صادق توکلی به عنوان فیزیوتراپیست و محمد احمد آبادیان به عنوان تدارکات در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی بسکتبال ایران از 4 تا 6 مرداد در کشور پرتغال به مصاف تیم‌های ملی پرتغال و اسلواکی می‌رود. تیم ایران بعد از پایان این تورنمنت راهی روسیه خواهد شد. تیم ملی ایران از 17 تا 20 مرداد در تورنمنتی با حضور یونان و مجارستان شرکت می‌کند. براساس هماهنگی انجام شده تیم ایران در این مدت دو بار به مصاف تیم ملی بسکتبال یونان خواهد رفت.
تیم ملی بسکتبال ایران از 28 مرداد 3 شهریور در تورنمنت پیک چین با حضور تیم‌های ملی نیجریه، لهستان و مونته‌نگرو به میدان خواهد رفت.
جام جهانی 2019 چین از 9 شهریور آغاز می‌شود.

برچسب ها: تیم ملی بسکتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار