عید سعید غدیر خم را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - June 26 2024
کد خبر: ۴۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال از نمایش بازیکنان جدید این تیم مقابل بادران در بازی دوستانه روز گذشته ابراز رضایت کرد


کیهان ورزشی-

بهتاش فریبا که روز گذشته بازی استقلال و بادران را از نزدیک تماشا کرد، درباره این بازی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: بازی خوب و پر فشاری را شاهد بودیم. هر دو تیم تازه از بدنسازی خارج شده‌اند و در این مواقع اصطلاحا بدن‌ها هنوز ول نکرده و بازیکنان هنوز خیلی آماده نیستند. گردش توپ استقلال خوب بود. با پرس خوب حریف، استقلال دو گل دریافت کرد ولی خوب به بازی برگشت. دیاباته و اسماعیلی بازی را به تساوی کشاندند. تغییرات در نیمه دوم به نفع استقلال شد. باقری که آمد بازی به نفع استقلال شد. پاس گل داد و گل زد. همه تیم‌ها وسط زمین نیاز به یک بازیکن محوری دارند که تیم را به جلو ببرد. در نیمه دوم ریگی خیلی خوب بود و او در بیست دقیقه ۹ توپ گرفت. کلا بازیکنان جدید مثل رضاوند هم خوب و امیدوار کننده نشان دادند. به ریگی دیروز گفتم که خوب توپ می گیری ولی باید با دروازه حریف بیشتر کار داشته باشد و شوتزنی هم بکند. استقلال در میانه زمین به خوبی دوید. وریا، اسماعیلی و شجاعیان به خوبی دویدند.

وی افزود: از استراماچونی و زرینچه بابت برخورد گرم و صمیمانه‌شان متشکرم و امیدوارم استقلال فصل خوبی را در پیش داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار