فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
شاگردان عطایی مصمم هستند تا با پیروزی در فینال رقابت‌ها تاریخ سازی خود را ادامه دهند و برای این کار باید از سد تیم ایتالیا بگذرند.
کیهان ورزشی-

والیبالیست های جوان ایران با پیروزی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جوانان جهان کاری تاریخی انجام دادند چرا که تا الان سابقه نداشته تیم ایران بتواند به فینال این رقابت ها صعود کند. ایتالیایی ها تنها تیم بدون شکست رقابت ها هستند. این تیم تا به اینجه تنها 2 ست به حریفان واگذار کرده و سایر دیدارها را با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده است. شاگردان مونیکا کرستا در نیمه نهایی تیم روسیه را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و نکته ای که در این بازی و همین طور بازی های قبلی تیم ایتالیا به چشم می خورد این است که این تیم هر زمان که در امتیازات از تیم حریف عقب میفتد توانایی جبران امتیازات از دست داده را دارد و عطایی و شاگردانش باید مراقب این موضوع باشند.


در تیم ایتالیا بازیکنانی حضور دارند که تا به اینجا رقابت ها جزو بهترین بازیکنان بوده اند. تا به اینجا کار بازیکن شماره 2 ایتالیا که لورنزو کورتزیا نام دارد بهترین مدافع جام است و در بخش برترین زننده سرویس و برتری پاسور هم دو بازیکن ایتالیا در رده سوم این دو بخش قرار دارند.بازیکن شماره 15 ایتالیا امتیازآورترین بازیکن تیمش تا به اینجای رقابت ها بوده است. این بازیکن تا الان 84 امتیاز کسب کرده است.


فراموش نشود خولیو ولاسکو که مدیریت تیم های پایه ایتالیا را بر عهده دارد به بحرین آمده و حضور او می تواند به سود تیم ایتالیا باشد. سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران روز گذشته بازی شاگردان عطایی را از نزدیک تماشا کرد و به طور حتم این موضوع برای مونیکا کرستی یک امتیاز مثبت خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار